باقری: آمریکا به یکی از مهم‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل شده است

22:04 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۳۶۶
باقری: آمریکا به یکی از مهم‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل شده است
سرپرست وزارت امور خارجه، نوشت: امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در پیامی نوشت: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.

وی افزود: دخالت‌های غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف دنیا این کشور را به یکی از مهم‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل کرده است.

باقری، ادامه داد: اقدام‌های یک‌جانبه و استفاده از ابزار تحریم‌ها و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از فاجعه‌بارترین اقدام‌های ضد حقوق بشری است که آمریکا تاکنون مرتکب شده است.

سرپرست وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.

وی همچنین در پیامی دیگر نوشت: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است؛ دخالت‌های غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف دنیا این کشور را به یکی از مهم‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل کرده است.

باقری ادامه داد: اقدام‌های یک‌جانبه و استفاده از ابزار تحریم‌ها و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از فاجعه‌بارترین اقدام‌علی ضد حقوق بشری است که آمریکا تاکنون مرتکب شده است.

سرپرست وزارت امور خارجه، اظهار کرد: امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *