باقری: لبنان جهنم بدون بازگشت برای رژیم صهیونیستی خواهد بود

11:13 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۴۴
باقری: لبنان جهنم بدون بازگشت برای رژیم صهیونیستی خواهد بود
سرپرست وزارت امور خارجه با بیان اینکه مقاومت لبنان بازدارندگی‌های لازم را ایجاد کرده، گفت که در صورت وقوع جنگ، لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌‍‌ها خواهد بود.

خبرگزاری میزان – علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر، در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در لبنان، مقاومت به عنوان یک بازیگر هم در عرصه عملیاتی و میدانی و هم در عرصه دیپلماسی نقش آفرینی‌هایی داشته که بازدارندگی لازم را ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: لبنان جهنم بدون بازگشت برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

باقری درباره سفر پادشاه عربستان سعودی به ایران، بیان کرد: دولت جدید باید مستقر شود تا این موضوع ادامه پیدا کند، اما این امر هم در دستور کار ما و هم در دستور کار عربستان قرار دارد.

سرپرست وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره احتمال روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس‎جمهور سابق آمریکا و دیپلماسی دولت چهاردهم پرسیده شده بود، گفت: این سوالی است که باید دولت چهاردهم پاسخ دهد، اما در جمهوری اسلامی ایران، مولفه‌ها و ظرفیت‌های قدرت که در سال‌های گذشته ایجاد شده، آمدن و رفتن یک فرد در یک کشور چه به عنوان رئیس‌جمهور و چه به عنوان مقام دیگر نمی‌تواند در سیاست‌های راهبردی ما تاثیر بگذارد، هرچند که ما برآورد‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را برای تغییرات در صحنه بین‌المللی از جمله در صحنه آمریکا داریم و قطعا دولت جدید هم برای آن تدابیر جدی اتخاذ خواهد کرد.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *