هادی حبیبی: برای فتح جام قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد مصمم هستیم

9:45 - 16 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۹۹
هادی حبیبی: برای فتح جام قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد مصمم هستیم
مربی تیم کشتی آزاد بانک‌شهر گفت: با تکیه بر توان فنی و همدلی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر مصمم هستیم.

خبرگزاری میزان - دومین اردوی تیم کشتی ازاد بانک شهر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در شهر ساری در حال برگزاری است.

بر این اساس رضا یزدانی و کادر فنی بانک‌شهر طبق برنامه در حال برپایی اردوی آماده سازی برای آزادکاران خود هستند تا به نتایج خوبی در لیگ برتر کشتی امسال نیز دست یابند.

در همین راستا هادی حبیبی مربی تیم بانک‌شهر، برای حضور در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی، گفت: دومین مرحله از تمرینات آزادکاران ما آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تیم بانک شهر با توجه به تیم‌داری مقتدرانه در سال‌های اخیر و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در نظر دارد امسال نیز با برنامه ریزی منسجم، بهترین عملکرد را باشد داشته باشد.

عنوان‌دار کشتی آسیا افزود: این هفته رقابت‌های لیگ برگزار نمی‌شود و ما تا پایان ماه جاری رقابتی نداریم، اما تمرینات با برنامه و در دوره‌های زمانی پنج روزه به صورت منظم برگزار می‌شود و همه اعضای تیم کنار هم برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم.

وی به تأثیرگذاری مستقیم رضا یزدانی به عنوان سرمربی تیم بانک شهر اشاره کرد و گفت: او یکی از قهرمانان خوشنام و عنوان‌دار ایران و جهان است که توانسته با گذر از سختی‌ها و مشکلات فراوان، تیمی توانمند و مدعی را برای حضور در لیگ برتر امسال جمع کند. حضور این قهرمان بزرگ در رأس امور تیم باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای بچه‌ها می‌شود و مطمئناً امسال نیز ما با تکیه بر اتحاد و همدلی همه جانبه کشتی‌گیران و مربیان به نتایج خوبی خواهیم رسید.

مربی تیم بانک شهر در پایان با تاکید بر پایبندی باشگاه به تعهدات مالی نیز اظهار داشت: بی تردید مسئولان باشگاه در لیگ امسال هم مثل سال‌های گذشته به تعهدات مالی خود پایبند خواهند بود. همانطور که بار‌ها اعلام شده ما برخلاف برخی تیم‌ها، رقمی را برای کشتی گیران خود اعلام و پیشنهاد می‌کنیم که کشتی گیران بعد از پایان لیگ بتوانند بدون دردسر و مشکل به حقشان برسند و به شکایت و اقدامات قانونی متوسل نشوند. در نتیجه امسال هم مثل گذشته با تمامی بچه‌ها به طور کامل و دقیق تسویه حساب خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *