عطایی: برای بخش اعظمی از موفقیت‌های سیرجان مدیون هواداران هستیم

21:33 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۷۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
عطایی: برای بخش اعظمی از موفقیت‌های سیرجان مدیون هواداران هستیم
سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: از هواداران ممنونم که به تیم کمک کردند و بخش اعظمی از موفقیت‌هایمان را مدیون هواداران سیرجانی هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش فدراسیون والیبال، بهروز عطایی پس از قهرمانی در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: به هواداران خوب سیرجان، مجموعه فولاد سیرجان و همه کسانی که به این عملکرد خوب و قهرمانی کمک کردند، تبریک می‌گویم.

وی با بیان این‌که قطعا بازی فینال بازی سختی است و می‌دانستیم با چه تیم با کیفیتی بازی داریم، تصریح کرد: با تیمی که قاطعانه به فینال رسید بازی داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنان فولاد با توجه به آنالیزخوبمان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

سرمربی تیم فولاد سیرجان تاکید کرد: نمی‌خواهم کام مردم را با حرف‌های حاشیه‌ای تلخ کنم. سعی می‌کنم کاری را که بلدم به نمایش بگذارم و بازیکنان باکیفیت و با عملکرد خوب تحویل جامعه دهم. والیبال ایران بعد از جدا شدن یک نسل استثنایی و خاص دچار فقر بازیکنان استثنایی شده و اکنون دیگر بازیکنانی همچون امیر غفور، شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی ندارند.

وی ادامه داد: برای تربیت بازیکنان نیاز به وقت زیادی است و بعد از رفتن این بازیکنان والیبال دچار فقر شد که امیدوارم با کار درست فدراسیون و باشگاه‌ها بازیکنان باکیفیتی اضافه شوند.

عطایی تصریح کرد: از هواداران سیرجانی ممنونم که به تیم کمک کردند و بخش اعظمی از موفقیت‌هایمان را مدیون این هواداران هستیم.

وی در پایان گفت: پیاتزا مربی خوبی است، امیدوارم تیم ملی با این مربی بزرگ موفق شود.

حاجی پور: مدیون هواداران هستم

علی حاجی پور ارزشمندترین بازیکن بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا نیز گفت: واقعا مدیون هواداران هستم که در این لحظه اینجا هستم و این مقام را کسب کردم. از همینجا دست همه را می‌بوسم.

وی درباره شرایطش پس از مصدومیت تصریح کرد: همه فکر می‌کردند به بازی برنمی‌گردم و اگر برگردم با پنجاه درصد از آمادگی پیشینم برخواهم گشت، اما من همیشه گفتم نه تنها مثل قبل بلکه بهتر از قبل بر می‌گردم و توانستم در این مسابقات این گفته را ثابت کنم.

حاجی‌پور درباره برنامه‌هایش برای آینده گفت: لژیونری یکی از هدف‌هایم است. انشالله در فصل آینده به این هدف می‌رسم. به تیم ملی فکر می‌کنم و در هر تورنمنتی که شرکت کردم، سعی کردم بهترین باشم تا بتوانم مجدد به تیم ملی دعوت شوم و در تمرین‌ها خودم را ثابت کنم و به ترکیب قبل برگردم. علاقه مندم در بهترین لیگ‌ها مثل لهستان، ایتالیا، روسیه، فرانسه و … بازی کنم و دوست دارم در لیگ دنیا بهترین باشم.

وی در پایان گفت: عنوانی که در این دوره از مسابقات کسب کردم برای من ارزشمند است، چون بعد از ۱۵ ماه به بازی‌ها برگشتم و توانستم با پشت سرگذاشتن افکار منفی مجددا به میدان رقابت‌ها بازگردم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *