مهری: قرار نبود به ایران برگردم/ هر بازیکنی آرزوی پیوستن به پرسپولیس را دارد

17:27 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۲۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهری: قرار نبود به ایران برگردم/ هر بازیکنی آرزوی پیوستن به پرسپولیس را دارد
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم به این زودی‌ها به ایران برگردم، اما وقتی باشگاه بزرگ پرسپولیس پیشنهاد داد، دوست داشتم این اتفاق بیفتد.

خبرگزاری میزان - سعید مهری پس از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خیلی از این اتفاق خوشحالم، می‌دانید که پرسپولیس تیم خیلی خیلی بزرگی است و من خیلی از این اتفاق خوشحالم. امیدوارم بتوانم با عملکردم خودم را ثابت کنم نه با حرف‌هایی که وجود دارد. امیدوارم بتوانم با عملکرد مثبتم خودم را دل هواداران جا کنم.

وی درباره تجربه بازی در اروپا گفت: تجربه خیلی خوبی بود، خدا کمکم کرد و آنجا نیز یک قهرمانی کسب کردیم، اما به هر حال ساپینتو جدا شد و سر اردوی تیم ملی نیز مصدومیت پیش آمد و از لیست تیم هم دور بودم، زیرا آن‌ها یک ماه پیش از آغاز بازی‌ها لیست را می‌بندند.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم به این زودی‌ها به ایران برگردم، اما وقتی باشگاه بزرگ پرسپولیس پیشنهاد داد، دوست داشتم این اتفاق بیفتد، زیرا  هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم بازی کند آن هم در کنار هواداران بی‌نظیرشان.

مهری در خصوص اینکه آیا در پرسپولیس می‌تواند عملکردش را تکرار کند، گفت: ۱۰۰ درصد؛ من تمام تلاشم را می‌کنم. امیدوارم که فقط در داخل زمین و با عملکردم هواداران را راضی نگاه دارم و همه توانم و تلاشم را می‌کنم.

وی در رابطه با کمک گرفتن از مسعود ریگی که پیشتر به عنوان یک استقلالی به پرسپولیس آمده، گفت: بله ۱۰۰ درصد حتما. مسعود بازیکنی بی‌حاشیه است و رابطه خوبی با او دارم، با هم هم‌تیمی بودیم. رابطه خوبی هم با سروش رفیعی دارم. من درباره این انتقال با کسی صحبت نکرده بودم. در قبرس بودم و یک مرتبه این پیشنهاد رسید و سریع کارم را انجام دادم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازگشتش به لیگ ایران به خاطر حضور در تیم ملی است، گفت: درست است، دوست داشتم بیشتر در دید باشم. باشگاه پرسپولیس همیشه نماینده در تیم ملی داشته و باشگاه بزرگی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *