محمدی‌راد: فولاد روز فوق‌العاده‌ای داشت/ رفتار هواداران نتیجه رفتار تیم حریف است

21:45 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
محمدی‌راد: فولاد روز فوق‌العاده‌ای داشت/ رفتار هواداران نتیجه رفتار تیم حریف است
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: فولادی‌ها واقعا حق داشتند، پیروز شوند و روزی فوق‌العاده‌ای داشتند.

خبرگزاری میزان - به گزارش فدراسیون والیبال، رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم شهداب یزد پس از دیدار فینال مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا و کسب مقام دوم این رقابت‌ها اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام ندادیم و فولادی‌ها حق داشتند که برنده شوند، در نظم و دریافت مشکل داشتیم، اما آن‌ها یک روز فوق‌العاده داشتند و با این بازی بازیکنان تیمم باید می‌باختیم. بازی نبود که توقع داشتیم و فولادی‌ها در هر سه ست قدرت بازیشان را به ما دیکته کردند.

وی ادامه داد: سعی داشتیم در ست سوم ریسک سرویس‌هایمان را بیشتر کنیم تا حمله‌های حریف را تحت تأثیر قرار دهیم تا یک‌جایی هم موفق بودیم، اما همچنان نقطه ضعفمان در ساید اوت گریبانگیرمان شد و در سرویس موفق نبودیم. همه بازیکنان حریف خوب بودند و مارا تحت تاثیر قرار دادند. من پنج دیدار است که مربی شهداب شدم و تازه شروع کار من در این تیم خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال شهدای تصریح کرد: از تلاش بازیکنان تشکر کردم والیبال و ورزش باخت و برد دارد. تلاش کردیم، اما موفق نبودیم و از تماشاگران معذرت خواهی کردیم، چون وظیفه‌مان بود. برای باشگاه‌های آسیا دو یار کمکی داشتیم و سعی کردیم جوری تیم را ببندیم که در لیگ هم تیم خوبی باشیم. بعد از جدا شدن دو لژیور تیم شهداب لیگ شروع خواهد شد و سعی می‌کنیم در طول لیگ تیمی را بسازیم که برای باشگاه‌های جهان تیمی منسجم‌تر باشد.

محمدی‌راد درباره مصدومیت کاپیتان تیم هم توضیح داد: مسعود غلامی مچ پایش در طول بازی پیچ خورد به ما گفتند تا انتهای بازی می‌توانیم از او استفاده کنیم، اما فرصت نشد. من حرف‌های هواداران را تایید نمی‌کنم، اما به هرحال هوادار هستند و از ما انتظار قهرمانی داشتند. سعی کردیم به مهمانان احترام بگذاریم، اما اینکه گفتند اینجا غریبه هستند دروغ محض است. اکنون تیم باخته است و گفتن این حرف‌ها درست نیست، اما رفتار هواداران نتیجه رفتار تیم حریف است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *