سرمربی الغرافه: فردا بازی فیزیکی مقابل استقلال داریم تا تکنیکی/ می‌جنگیم و می‌خواهیم ببریم

19:29 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی الغرافه: فردا بازی فیزیکی مقابل استقلال داریم تا تکنیکی/ می‌جنگیم و می‌خواهیم ببریم
سرمربی تیم فوتبال الغرافه گفت: فردا مقابل استقلال می‌جنگیم و می‌خواهیم بردن را شروع کنیم، چون تورنمنت کوتاهی است و به این ۳ امتیاز نیاز داریم.

خبرگزاری میزان - پدرو مارتینز در نشست خبری پیش از بازی الغرافه با استقلال در لیگ نخبگان گفت: قطعاً بازی مهمی داریم. دفعه اولی است که مسابقات بزرگ‌تر می‌شود خودمان انتظار بالایی از این مسابقه داریم، اما سخت است.

پس درباره کیفیت زمین مسابقه گفت: آنچه دیدم؛ خیلی زمین خوبی به نظر نمی‌رسید، اما چیزی است که هست، فردا مقابل استقلال می‌جنگیم و می‌خواهیم بردن را شروع کنیم، چون تورنمنت کوتاهی است و به این ۳ امتیاز نیاز داریم.

مارتینز درمورد اینکه چقدر روی گل‌زنی خوسلو برای بازی فردا حساب کرده، گفت: قطعاً او یک بازیکن بسیار با کیفیتی است، ولی تا الان برای ما گل‌زنی نکرده، بحث زمان مطرح است و وقتی اولین گل را بزند، بقیه گل‌ها راحت‌تر می‌شوند. بحث مهم‌تر بحث تیم است و اینکه بتوانیم خودمان را با زمین مسابقه هماهنگ کنیم. استقلال هم تیم خوبی است. فردا بازی فیزیکی داریم تا اینکه تکنیکی باشد.

سرمربی الغرافه در خصوص اینکه براهیمی و رودریگو را در اختیار ندارد، اظهار داشت: درست است این دو بازیکن خوب را نداریم، ولی روی بازی ما تأثیر ندارد، چون جایگزین‌های خوبی داریم. برخی بازیکنان پیشرفت بهتری داشتند و دستمان بازتر است. با تیمی که دارم خوشحالم و بهانه‌ای با نبود این بازیکنان نداریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *