نمره قبولی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی

10:59 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نمره قبولی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی
باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی با توجه به جذب نفرات مورد نظرش نمره قبولی گرفت.

خبرگزاری میزان - پرونده نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس روز گذشته سرانجام با جذب سعید مهری به طور کامل بسته شد. در مجموع ۱۰ بازیکن جدید به جمع سرخپوشان پیوستند که با توجه به از دست دادن یک سهمیه غیرایرانی ۳ بازیکن از این تعداد خرید، خارجی بودند. در کل باشگاه پرسپولیس به ازای نفرات جدا شده خود خرید‌های قابل قبولی داشت.

در این میان علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، علی نعمتی و مهدی عبدی سرشناس‌ترین بازیکنانی بودند که از جمع سرخ‌پوشان جدا شدند، اما در مقابل نقرانی مانند آلکسی گندوز، فرشاد احمدزاده، ایوب‌العملود، علی علیپور، میلاد محمدی، لوکاس ژوائو و سعید مهری به پرسپولیس پیوستند که نشان از عملکرد قابل قبول سرخپوشان در نقل‌وانتقالات تابستانی دارد.

همچنین یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی با توجه به پایان مصدومیت و میلاد سرلک با انجام امور مربوط به پایان خدمت سربازی، نفراتی هستند که نسبت به اسکواد تیم در فصل گذشته به فهرست نفرات اضافه شدند یا خواهند شد.

هرچند هواداران با توجه به مطرح شدن نام‌هایی مانند علی قلی‌زاده، امبایه نیانگ، رودریگو پینهو و .... انتظار جذب این ستاره‌ها را داشتند، اما موانع متعددی باعث رقم نخوردن این انتقالات شد تا به نوعی عدم رضایت علاقمندان به پرسپولیس را به همراه داشته باشد، اما در نگاهی کلی به خریدهای انجام شده در مقابل بازیکنان جداشده کفه ترازو به سمت ورودی‌ها سنگینی می‌کند.

ورودی‌ها:

آلکسی گندوز، فرشاد احمدزاده، ایوب‌العملود، علی علیپور، میلاد محمدی، عرفان ملاپور، عرفان شیروانی، یعقوب براجعه، لوکاس ژوائو و سعید مهری.


خروجی‌ها:

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، علی نعمتی، مهدی عبدی، ابوالفضل سلیمانی، عرفان نجاری، احمد گوهری، محمدمهدی احمدی، میلاد سورگی، وحدت هنانوف و علیرضا بابایی.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *