پیش‌بینی رقابت انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا/ احتمال بازگشت رقیب حسن یزدانی!

8:45 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۲۴
پیش‌بینی رقابت انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا/ احتمال بازگشت رقیب حسن یزدانی!
مسابقات انتخابی کشتی آزاد تیم آمریکا با حضور مدعیان روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در اوما‌ها برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - مسابقات انتخابی کشتی آزاد تیم جهانی ۲۰۲۴ آمریکا روز‌های ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در اوماها، ایالت نبراسکا انجام می‌شود و قهرمانان امسال در رقابت‌های جهانی که ۷ تا ۱۰ آبان‌ماه در کشور آلبانی برگزار می‌شود به مصاف هم می‌روند.

در این دوره از مسابقات انتخابی، یک تورنمنت چالشی برگزار می‌شود تا مشخص شود چه کسی در فینال بهترین خواهد شد. مدال‌آوران بازگشته جهان در سال ۲۰۲۳ در وزنی که مدال را کسب کردند، واجد شرایط یک مکان خودکار در فینال بهترین از سه مرحله نهایی هستند. این پیش نمایش بر اساس کشتی گیرانی است که ممکن است در آن حضور داشته باشند.

دیدار جذاب زاهد والنسیا و دیوید تیلور (در صورتی که تصمیم به بازگشت دوباره به میادین داشته باشد)

نام دیوید تیلور رقیب حسن یزدانی در حالی که او هنوز وارد لیست شرکت‌کنندگان در مسابقه نشده است، شایعات و گمانه زنی‌های زیادی مبنی بر ورودش به این براکت وجود دارد. اگر او این تصمیم را بگیرد، محبوبیت آشکاری خواهد داشت. بدون شک تیلور یکی از بزرگترین کشتی‌گیران آمریکایی در تمام دوران است که دو برد پیاپی مقابل زاهد والنسیا در فینال ایکس ۲۰۲۲ به دست آورده است.

درصورت عدم حضور تیلور در مسابقات انتخابی، والنسیا نیز محبوبیت آشکاری دارد. حتی اگر تیلور وارد شود، والنسیا دو مزیت نسبت به تیلور دارد:

والنسیا به عنوان دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۲۳ در این وزن، به فینال می‌رسد.

والنسیا درگیری‌های ذهنی بالقوه مربیگری تیمی را ندارد.

سایر کشتی‌گیران، از جمله تیلور، باید روز شنبه قبل از کشتی با والنسیا در روز یکشنبه، مسابقات چالشی را پشت سر بگذارند. تیلور اگر بخواهد وارد شود به طور خودکار جایگاه شماره ۱ را دریافت می‌کند. والنسیا علاوه بر دو باختش مقابل تیلور، از سال ۲۰۱۹ تنها مقابل آرون بروکس و بو نیکال شکست خورده است و بر ترنت هیدلی، پت داونی و مایکل ماکیاولو پیروز شده است.

مدعی برتر؛ ترنت هیدلی

به نظر می‌‎رسد، رقیب اصلی که احتمالاً تیلور یا والنسیا را شکست می‌دهد، ترنت هیدلی است. آزادکار ۲۵ ساله که در مسابقات انتخابی تیم المپیک الکس دیرینر، مارک هال و کارتر استاروچی را شکست داد. با این حال، او ۰-۲ مقابل والنسیا در سطح بزرگسالان و ۰-۱ مقابل او در کالج بازنده است. او هرگز با دو کشتی‌گیر دیگر در رده «مدعیان» کشتی نگرفته است.

سایر رقبا عبارتند از؛ مایکل ماچیاولو، پت داونی، اریک شولتز، جاناتان آیلو و آئودن سینکلر

در حالی که مایکل ماچیاولو در وزن ۹۷ کیلوگرم بهترین سال ۲۰۲۴ را نداشت، چند سال قبل یکی از اعضای اصلی صحنه وزن ۹۲ کیلوگرم بود. او با غلبه بر نیت جکسون و کالین مور در به ۲۰۲۳Final X رسید. با این حال، او در فینال X در دو کشتی مقابل والنسیا شکست خورد.

پت داونی به‌عنوان نام بزرگی در کشتی کج و بازی‌های مضحک خارج از تشک است. با این حال، او می‌تواند کشتی بگیرد و در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ با نتیجه ۴-۰ مقابل کارتر استاروکی به برتری رسید، پیش از اینکه شرطی‌سازی او را ناکام بگذارد، در دو دقیقه پایانی ۱۱ امتیاز را از دست داد. اگر او در وضعیت بهتری از فروردین‌ماه قرار بگیرد، خطرناک است.

پیش‌بینی‌ها

سوال بزرگ این است که آیا دیوید تیلور وارد لیست شرکت‌کنندگان در مسابقات انتخابی تیم می‌شود؟ در حالی که والنسیا شانس بیشتری برای پیروزی نسبت به آنچه که فکر می‌کنیم دارد، اما تیلور اگر وارد شود، هرچند که والنسیا رقابت بسیار سخت‌تری نسبت به آرون بروکس با تیلور در مسابقات المپیک انجام داد و اولین مسابقه آن‌ها در Final X نزدیک بود، ولی با این حال، تیلور همچنان دو مسابقه را برده است.

پیش بینی نهایی ۹۲ کیلوگرم

فینال - دیوید تیلور مقابل زاهد والنسیا
مقام سوم - مایکل ماچیاولو مقابل جی آیلو

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *