سید عبدالملک الحوثی: پاسخ یمن به حمله صهیونیست‌ها به بندر الحدیده قطعی است

17:28 - 18 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۲۰۱
سید عبدالملک الحوثی: پاسخ یمن به حمله صهیونیست‌ها به بندر الحدیده قطعی است
رهبر جنبش انصار الله یمن با تاکید بر اینکه پاسخ ما به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت بندر الحدیده قطعی است و انجام خواهد شد، اظهار کرد: ارعاب یا فشار باعث صرف نظر از تصمیم برای پاسخ به تنش آفرینی رژیم اسرائیل نمی‌شود.

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک الحوثی،  رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنرانی امروز خود با تاکید بر اینکه پاسخ قطعی ما به حمله رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت بندر الحدیده انجام خواهد شد، افزود: تاخیر در پاسخ محور مقاومت به تنش آفرینی نظامی رژیم اسرائیل صرفا مسئله‌ای تاکتیکی و با این هدف است که پاسخ به دشمن موثر باشد.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: دشمن می‌داند که پساخ قطعی و بی برو برگرد است.

وی تاکید کرد: ارعاب یا فشار باعث صرف نظر از تصمیم برای پاسخ به تنش آفرینی رژیم اسرائیل نمی‌شود.

سید عبد الملک الحوثی تصریح کرد: آمریکا و اروپا و برخی رژیم‌های عربی برای مهار پاسخ به رژیم صهیونیستی تلاش‌های بی وقفه‌ای می‌کنند.

وی افزود: میسر پشتیبانی از مقاومت فلسطین در باریکه غزه از جنوب لبنان و یمن و عراق ادامه دارد و پاسخ به رژیم صهیونیستی حتمی است و شک و تردیدی در آن نیست.

سید عبدالملک الحوثی با انتقاد از مواضع کشور‌های عربی و تاکید بر لزوم اتخاذ مواضع قاطعانه‌تر و محکم‌تر در قبال تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: موضعگیری کشور‌های اسلامی به طور کل تاسف بار است و بیانیه سازمان همکاری اسلامی نباید سقف (موضعگیری) کشور‌های اسلامی به شمار آید.

وی درباره بیانیه چهارشنبه شب سازمان همکاری اسلامی گفت: یک جمعیت خیریه یا موسسه کوچک می‌تواند بیانیه‌ای بهتر از آنچه از سوی سازمان همکاری اسلامی درباره جنایت ترور (شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس) صادر شد، صادر کند.

سید عبدالملک الحوثی گفت: برخی رژیم‌های عربی می‌توانند در کمترین کار ممکن، همکاری با دشمن صهیونیست را متوقف کنند. چهار رژیم عربی به طور گستره با دشمن همکاری می‌کنند.

وی افزود: برخی رژیم‌های عربی همچنان گروه‌های فلسطینی و درصدر آن‌ها جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و سایر مجاهدان را در جرگه تروریسم قرار داده اند.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: برخی از این رژیم‌ها در صف حامیان دشمن صهیونیستی و جبهه پشتیبانی از صهیونیست‌ها در سطح رسانه‌ای و سیاسی و مردمی قرار گرفته اند.

وی درباره انتخاب جایگزین شهید اسماعیل هنیه گفت: حماس برادر مجاهد بزرگ یحیی السنوار را به جای شهید اسماعیل هنیه برگزید و انشاء الله بهترین جانشین برای بهترین سلف خود باشد.

 رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: انتخاب فرمانده بزرگ السنوار که دوست و دشمن صلابت و استواری و درایت و توانمندی رهبری او را می‌داند، با اجماع صورت گرفت که خود پیامی مهم برای دشمن صهیونیستی است. انتخاب وی تاکیدی روشن بر ادامه جهاد و مبارزه و تداوم تاکید بر اصول و مبانی اساسی است.

سید عبدالملک الحوثی گفت: جبهه حزب الله به عملیات پشتیبانی بسیار موثر و وارد کردن ضربات ویژه و قوی ادامه داده است و همزمان نیز بر قطعی بودن پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد خود تاکید می‌کند.

وی درباره پاسخ انتقام جویانه ایران از رژیم صهیونیستی به خاطر ترور شهید هنیه در تهران گفت: تاکید به پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی ایران در بالاترین رده‌های رهبری صورت گرفت و آنچه اتفاق افتاد (عملیات ترور)، قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

رهبر جنبش انصار الله یمن در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه دامنه حوادث (درگیری ها) به سمت یک جنگ منطقه‌ای یا چیزی کمتر از آن به نفع دشمن صهیونیستی نیست.

وی افزود: تلاش دشمن صهیونیستی برای توسعه دامنه حوادث (درگیری ها) به نفع ملت فلسطین تمام خواهد شد. دشمن در تحقق اهداف خود تا این لحظه موفق نبوده است و در آینده نیز شکست و ناکامی بیشتری متحمل خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *