رئیس دادگستری شادگان معرفی شد

11:46 - 05 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۹۵۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری شادگان معرفی شد
با حضور معاونین دادگستری خوزستان، نعمت الله روشن روان به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شادگان معرفی شد.

 خبرگزاری میزان- محمدیار ممبینی، بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: خدمتگزاری به مردم باید همواره مدنظر مسئولان نظام باشد و این امر رضایتمندی مردم را به‌دنبال دارد. 

 معاون قضایی دادگستری استان خوزستان ادامه داد: یکی از برنامه‌های قوه قضاییه در دوران تصدی حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای، حضور در میان مردم و برگزاری میز‌های خدمت در مساجد و مصلا‌ها به‌منظور ارتباط نزدیک با مردم و رفع مشکلات آنان است. 

ممبینی گفت: وظیفه اصلی دستگاه قضایی، حل مشکلات و دعاوی قضایی است و این رسیدگی باید با دقت و سرعت انجام شود.

وی افزود:در برنامه‌های عملیاتی، سند تحول و تعالی قوه قضاییه و قانون توسعه پیشرفت جمهوری اسلامی، وظایف و تکالیفی برای همه مدیران ترسیم شده که باید به آن‌ها عمل شود.

معاون قضایی دادگستری خوزستان ادامه داد: در چارچوب این قوانین و مقررات، راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در دستور کار قرار گرفته است که این دادگاه تا یک ماه آینده در شهرستان شادگان راه‌اندازی و شروع به کار خواهد کرد.

ممبینی گفت: این انتخاب باتوجه به ظرفیت عظیم شیوخ و بزرگان این شهرستان در ایجاد صلح و سازش، صورت گرفته است.

 معاون قضایی دادگستری استان خوزستان در ادامه با اشاره به برخی نکات برنامه‌های عملیاتی، تصریح کرد: استفاده از فناوری هوشمند، دادرسی الکترونیک و نظام بدون کاغذ از تکالیف همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در قانون توسعه است و با زیرساخت‌هایی که در قوه قضاییه ایجاد شده، انتظار داریم امور بر این اساس ادامه یابد.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات فیروز کیانپارس اتابکی، رئیس سابق دادگستری شادگان، نعمت‌الله روشن‌روان به‌عنوان رئیس جدید این دادگستری معرفی شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: خوزستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *