بازدید بازرس کل وزرش و جوانان سازمان بازرسی از وزرشگاه شهدای شهر قدس/ وضعیت محل استقرار تماشاگران و چمن ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت

16:46 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۲۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید بازرس کل وزرش و جوانان سازمان بازرسی از وزرشگاه شهدای شهر قدس/ وضعیت محل استقرار تماشاگران و چمن ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت
بازرس کل ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با توجه به برگزاری مسابقه امشب استقلال و الغرافه در ورزشگاه شهدای شهر قدس، طی بازدیدی دو ساعته، وضعیت این ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری میزان- لقمان کیاپاشا در بازدید  از ورزشگاه شهدای شهر قدس ضمن بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌ها و شرایط چمن، وضعیت جسمانی دو کارگری  که در حادثه شب گذشته بر اثر برق گرفتگی دچار سوختگی شده‌اند، جویا و نسبت به افزایش سطح ایمنی تذکرات لازم را ارائه کرد.

وی ضمن حضور در اتاق‌های مربوط به استقرار تیم داوری و نمایندگان A.F.C و خبرنگاران و تیم مهمان و تیم میزبان و محل VIP  و همچنین مبادی ورودی تماشاگران، وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد.

لقمان کیاپاشا با انتقاد از اینکه علیرغم اطلاع وزارت ورزش، فدراسیون و باشگاه‌ها از زمان برگزاری مسابقات، برخی از وزرشگاه‌ها هنوز و گاهی تا روز بازی مشغول برطرف کردن مشکلات مربوطه جهت آماده سازی هستند، از وزیر ورزش و متولیان خواست به موضوع ورود کرده و در رفع مشکلات باقی مانده تسریع بعمل آوردند.

 در جریان بازدید که با حضور شهردار و نماینده اداره برق و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به عمل آمده، اعلام شد که مشکلات مربوطه از جمله برق ورزشگاه مرتفع و آماده برگزاری مسابقه امشب است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *