روسای جدید حوزه‌های قضایی چادگان و فریدن معارفه شدند

12:33 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
روسای جدید حوزه‌های قضایی چادگان و فریدن معارفه شدند
جعفر رحیمیان به عنوان رئیس جدید دادگستری چادگان معرفی و از تلاش‌های حمیدرضا غیاثی تقدیر شد و همچنین حمیدرضا غیاثی به عنوان رئیس جدید دادگستری فریدن معرفی و از تلاش‌های جواد کوهستانی رئیس پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری که به صورت جداگانه در دو آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری‌های چادگان و فریدن حضور یافت، در سخنانی ضمن تبریک ایام آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) اظهار کرد: مسئولان نظام باید بدانند که کارگزاران حکومتی هستند که باید با برقراری عدالت در تمام سطوح جامعه از جمله عدالت تقنینی، اجرایی، قضایی و سیاسی، مقدمات ظهور حضرت مهدی موعود (عج) را فراهم کند.

وی افزود: پیمودن این راه پر پیچ و خم و مملو از توطئه‌ها و شرارت‌های مستکبرانه جهانی با ولایتمداری و ولایت‌پذیری و پیروی از نایب برحق امام عصر (عج) میسر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری اصفهان درباره معیار واقعی مدیران در انتصابات تصریح کرد: کارگزاران و مسئولان چنین حکومتی باید هم صاحب فضل و هم صاحب فضیلت باشند و در کنار توان تشخیص، قدرت تصمیمگیری و اجرا داشته باشند و ما در دستگاه قضایی استان تلاش کرده‌ایم با نظارت‌های محسوس و نامحسوس و ایجاد کارنامه عملکردی برای مدیران، در این میسر گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به ماموریت خطیر قوه قضاییه که برقراری عدالت قضایی در جامعه است، یادآور شد: همه مسئولان باید برقراری عدالت را در همه زمینه‌های مدیریتی خود تمرین کنند و قضات شریف استان اصفهان نیز با تلاش جهادی این مهم را در دستور کار قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری از مدیران و مسئولان قضایی خواست تا در همه حال خود را در پیشگاه خداوند متعال، پیامبر و ائمه و شهدا پاسخگو بدانند و در مسیر خدمت به نظام و مردم افزایش رضایتمندی آنان را سرلوحه تصمیمات و اقدامات خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری اصفهان در ادامه به بازدید‌های خود از دو حوزه قضایی چادگان و فریدن اشاره و اظهار کرد: نتیجه برآورد‌های ما در سومین بازدیدی که از این دو حوزه قضایی داشتیم این است که وضعیت دادگستری‌های فریدن و چادگان به لحاظ فضای اداری و برخورداری از نیروی قضایی، اما با تخصیص ۱۵ نیروی اداری جدید به دادگستری چادگان و ۲۵ نیروی اداری به دادگستری فریدن در سال گذشته از لحاظ برخورداری از نیروی اداری وضعیت هر دو حوزه جزو شهرستان‌های نسبتاً مطلوب در استان است و تلاش می‌شود تا پایان سال با اختصاص یک قاضی دیگر برای هر یک از این دو حوزه، میزان برخورداری از نیروی قضایی نیز تقویت شود.

وی از استقرار شعب دادگاه صلح در روز‌های آینده در این دو حوزه قضایی نیز خبر داد و گفت: با ابراز تمایل قضات هر دو حوزه به منظور حضور در شعب دادگاه صلح، پس از صدور ابلاغ‌های آنان توسط رئیس قوه قضاییه در چند روز آینده شاهد افتتاح دادگاه صلح در چادگان و فریدن خواهیم بود.

 در دو آیین تکریم و معارفه که برگزار شد جعفر رحیمیان به‌عنوان رئیس جدید دادگستری چادگان معرفی و از تلاش‌های حمیدرضا غیاثی تقدیر شد.

همچنین حمیدرضا غیاثی به عنوان رئیس جدید دادگستری فریدن معرفی و از تلاش‌های جواد کوهستانی رئیس پیشین این حوزه قضایی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *