آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر برگزار شد

11:17 - 24 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۹۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر برگزار شد
محمد فروغی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید خمینی شهر، معرفی و از تلاش‌های هادی نخجوان نیا دادستان پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

خبرگزاری میزان- سید محمد موسویان در«آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهاد داوری، میانجیگری، شورا‌های حل اختلاف، هیئت‌های صلح، صلح یاران، بزرگان، معتمدین و دادگاه‌های صلح در راستای ایجاد صلح و سازش علاوه بر فصل خصومات از تشکیل و تعدد پرونده‌های قضایی جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه به موضوع فضای مجازی و تأمین امنیت روانی مردم هم اشاره کرد و افزود: تأمین امنیت روانی مردم یکی از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و از مصادیق حقوق عامه است و دستگاه قضایی با کسانی که در فضای مجازی امنیت مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد قانونی خواهد کرد.

موسویان شهرستان در بخش دیگری از سخنانش خمینی شهر را به لحاظ شرایط مذهبی، صنعتی و کشاورزی حساس و مهم دانست و تأکید کرد: این شهرستان به لحاظ دارا بودن مردم فهیم و متدین، انقلابی و شهید پرور لایق بهره‌مندی از بهترین خدمات بوده و این مهم بار مسئولیت را برای مسئولین قضایی و اداری آن سنگین‌تر می‌نماید.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در پایان بر تعامل مناسب دادستان شهرستان با دستگاه‌های اجرایی، ضابطین قضایی، اعضای شورای تأمین و استفاده از رهنمود‌های ائمه جمعه در عین حفظ استقلال دستگاه قضایی تأکید کرد.

 در پایان این مراسم، محمد فروغی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید خمینی شهر، معرفی و از تلاش‌های هادی نخجوان نیا دادستان پیشین این حوزه قضایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *