رئیس کل دادگستری اصفهان: عملکرد بانک‌های استان در تحقق شعار سال ارزیابی شود

12:29 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۱۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: عملکرد بانک‌های استان در تحقق شعار سال ارزیابی شود
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: بانک‌ها باید منابع و مصارف خود را به طور شفاف اعلام کنند تا مشخص شود نقش آن‌ها در میزان تحقق شعار سال چقدر بوده است و سازمان بازرسی ظرف یک ماه آینده این گزارش عملکرد را آماده و به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه کند.

خبرگزاری میزان- چهل و دومین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دادگستری استان اصفهان و ششمین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

 در این نشست، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسداله جعفری، ضمن تبریک ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) بر لزوم سنجش عملکرد مسئولان در تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: با گذشت شش ماه از سال ۱۴۰۳ (سال جهش تولید با مشارکت مردمی) دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی عملکرد‌ها در اجرای برنامه‌های اقتصادی در جهت تحقق شعار سال را ظرف بیست روز آینده به طور دقیق مورد سنجش و بررسی قرار داده و میزان پیشرفت در اجرای برنامه‌ها و همچنین موانع احتمالی را مشخص کند تا در نیمه دوم سال اجرای برنامه‌ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی نیز ظرف یک ماه آینده با ارزیابی میزان پیشرفت تحقق شعار سال در استان، بدون هیچ ملاحظه‌ای عملکرد مسئولان را مورد بررسی قرار دهند تا چنانچه موانع یا کم‌کاری‌های احتمالی در این مسیر وجود داشته مشخص شود و در جهت رفع آن تصمیم‌گیری به‌عمل آید.

رئیس کل دادگستری اصفهان، نقش بانک‌ها در انجام فعالیت‌های اقتصادی را نقشی اساسی و مهم عنوان و گفت: نقش بانک‌ها در اجرای طرح‌های اقتصادی نقشی اساسی و مهم است و بدون همکاری بانک‌ها شروع یا ادامه بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید منابع و مصارف خود را به طور شفاف اعلام کنند تا مشخص شود نقش آن‌ها در میزان تحقق شعار سال چقدر بوده است و سازمان بازرسی ظرف یک ماه آینده این گزارش عملکرد را آماده و به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه کند.

وی همچنین با مهم شمردن ظرفیت تعاونی‌ها در مسیر تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: ظرفیت تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های روستایی بسیار قابل توجه است و باید با برنامه‌ریزی‌های بهتر و دقیق‌تر، از این ظرفیت نهایت استفاده در مسیر تحقق شعار سال به‌عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان دستوراتی نیز درباره پیگیری و رفع برخی از مشکلات تعاونی‌های روستایی صادر کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: بانک اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *