گفت‌وگو|

حجت الاسلام والمسلمین رازینی: بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور خبری خوشحال‌کننده و عبرت‌آموز بود

16:39 - 01 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۸۰۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
حجت الاسلام والمسلمین رازینی: بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور خبری خوشحال‌کننده و عبرت‌آموز بود
حجت الاسلام والمسلمین رازینی با بیان اینکه بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور توسط دستگاه قضا خبری خوشحال‌کننده و عبرت‌آموز بود، گفت: همه کسانی که فکر سواستفاده از بیت‌المال را در سر می‌پرورانند باید از این پرونده عبرت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی با حضور در غرفه خبرگزاری میزان در نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره خبر رئیس قوه قضاییه درباره شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد:  بعد از دستگیری بابک زنجانی یکی‌از نکات مهم، چگونگی بازگرداندن اموال بیت‌المالی بود که توسط وی در داخل و خارج از کشور حیف و میل شده‌ بود. 

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: از چند سال پیش دستگاه قضا در حال پیگیری این پرونده و استرداد اموالیست که توسط زنجانی به خارج از کشور فرستاده شده بود که خوشبختانه این اقدامات چند ساله به ثمر نشست و مقدار قابل توجهی از این اموال به کشور بازگشت. 

وی با بیان اینکه بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور توسط دستگاه قضا خبری  خوشحال کننده و عبرت آموز بود، گفت: همه کسانیکه فکر سواستفاده از بیت‌المال را  در سر می‌پرورانند باید از این پرونده عبرت بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *