وزیر اطلاعات: بازگشت اموال مردم توسط قوه قضاییه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اتفاق ارزشمندی برای کشور بود

10:14 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۸۶۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وزیر اطلاعات: بازگشت اموال مردم توسط قوه قضاییه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اتفاق ارزشمندی برای کشور بود
وزیر اطلاعات در سخنانی بازگشت اموال مردم به کشور را که توسط قوه قضاییه و سازمان سپاه پاسداران انجام شد، یک اتفاق ارزشمند دانست.

خبرگزاری میزان- سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات امروز چهارشنبه (۲ اسفند ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران درباره بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور، گفت: بازگشت اموال مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضاییه را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و این اتفاق ارزشمندی برای کشور بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، روز دوشنبه (۳۰ بهمن) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه خبر داد که در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذی‌ربط، اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.

محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی نیز روز سه‎شنبه ضمن تقدیر و تشکر از مقام‎های قوه قضاییه به ویژه رئیس محترم آن قوه و دستگاه‌های امنیتی، گفت: پیرو مصاحبه روز گذشته حجت‎الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس محترم قوه قضاییه درباره شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، تاکید می‌شود که اموال بازگردانده شده این فرد، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *