مورایس: سپاهان و شارجه برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند

17:47 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۷۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مورایس: سپاهان و شارجه برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تعویق بازی لیگ برتر سپاهان ربطی به این بازی نداشت و به خاطر بازی تیم ملی ایران بود که مجبور شد بازی خانگی را بیرون برگزار کند.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

باعث افتخار من است که اینجا هستم، کشور خیلی زیبایی است و به خصوص شهر شارجه زیبا است.

خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفتیم، تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته است. رقبای خوبی داریم و  هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند.

در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه آیا تعویق بازی لیگ سپاهان بخاطر حضور پرقدرت در آسیا بود: تعویق بازی لیگ برتر سپاهان ربطی به این بازی نداشت و به خاطر بازی تیم ملی ایران بود که مجبور شد بازی خانگی را بیرون برگزار کند و یک روز طول می‌کشید تا بازیکنان بعد از بازی تیم ملی به کشورشان برگردند. این موضوع چیزی نبود که ما بخواهیم، زیرا برای ما نیز مهم بود که در جریان بازی‌ها باشیم و بدن بازیکنان را بالا نگه داریم.

۶ بازیکن داخلی در‌تیم ملی ایران و یک بازیکن خارجی در تیم ملی داشتیم که حتی به روز بازی نیز نمی‌رسید و شرایط خوبی نبود؛ امیدوارم سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام دهد تا بازی‌ها انجام شود، زیرا خوب نیست یک تیم ۱۱ بازی و تیم دیگری ۸ بازی کرده باشد، اینکه یک تیم بداند نتیجه سایر بازی‌ها چطور است و اینگونه بازی کند که عادلانه نیست.

در مورد غایبان تیمش: هیچ مصدومی نداریم و با تیم کامل آمده‌ایم و در حال پیش‌روی هستیم.

در خصوص حضورش در شهر شارجه حدود ۲۰ سال پیش: آن زمان برای بازدید از باشگاه شارجه به این شهر آمدم که تیم جوانی بود، تیمی که سعی داشت، پیشرفت کند و پروژه‌ای داشتند و تیم‌هایی مانند العین، الجزیره و الوصل مثل الان قوی نبودند، امروز به واقعیت پی بردیم و دیدیم که چقدر پیشرفت کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *