گاریدو: بازیکنان ما در این بازی فوق‌العاده بودند/ خوش شانس نبودیم!

22:20 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۷۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: بازیکنان ما در این بازی فوق‌العاده بودند/ خوش شانس نبودیم!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول اگر ما شجاع بودیم باید برنده بازی می‌شدیم، چرا که موقعیت‌هایی داشتیم که گل بزنیم.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس، بعد از شکست یک بر صفر مقابل السد قطر در لیگ نخبگان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: خیلی موارد زیادی هست که در مورد بازی می‌توان گفت. ما موقعیت‌هایی به وجود آوردیم. پرس بازیکنان ما خیلی خوب بود. موقعیت‌هایی داشتیم گل بزنیم و بازی خوبی داشتیم. سخت است واقعا چطور این موقعیت‌ها گل نشد. مشکل جدی که داریم هیچ وقت کمک داور ویدئویی به نفع ما نمی‌شود. سه چهار بار VAR بازی را نگه داشت، اما هیچ کدام به نفع ما نبود. در بازی با الاهلی هم یک پنالتی ما را نگرفتند.

وی افزود: اگر بخواهم در مورد آنالیز بازی چیزی بگویم موارد زیادی هست. به نظرم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و پرس خیلی خوب و بالایی داشتیم. موقعیت زیادی برای گلزنی داشتیم و موقعیتی به السد برای گلزنی ندادیم. با این پرسی که انجام دادیم، موقعیت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردیم. نیمه اول بازی باید برنده بازی می‌شدیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم. السد تیم خیلی خوبی است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. سخت است باورش که چطور این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشود و متاسفانه در وقت‌های اضافه نیمه اول بدون اینکه خطر جدی به وجود بیاید گل خوردیم. انگار با کمک داور ویدئویی مشکل داریم و به سود ما نمی‌شود. چند مرتبه کمک داور ویدئویی بازی را نگه داشت، اما هیچ کدام تغییری در تصمیم داوری نداشت. می‌توانستیم نیمه دوم هم برنده شویم. در نیمه دوم هم بازیکنان ما خوب بازی کردند.‌

گاریدو تصریح کرد: خیلی بد بود که با آن حس بد به رختکن برویم. اینکه خوب بازی کردیم و می‌توانستیم برنده بازی در نیمه اول باشیم، اما روی یک موقعیت نه چندان جدی گل خوردیم و می‌توانیم لیست بلند بالایی از موقعیت‌هایی که داشتیم بنویسیم. 

وی افزود: در یک صحنه نیز ژائو موقعیتی برای گلزنی داشت و می‌خواست شوت بزند؛ اما بازیکنی ازپشت سر نگذاشت شوت بزند. کمک داور ویدئویی صحنه را بازبینی کرد، اما بازهم پنالتی اعلام نشد و نمی‌دانم چرا در کمک داور ویدئویی خوش شانس نیستیم. اما امروز بازیکنان ما می‌توانند مغرور باشند بخاطر بازی که داشتند. اما این زندگی و فوتبال است گاهی اوقات استحقاق بیشتری دارید.

گاردیو خاطرنشان کرد: تنها راهی که هست اینکه سعی کنیم دوباره و دوباره و آنچه مشخص است که ما استحقاق بیشتری در دو بازی با الاهلی و السد داشتیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم. آنالیزمان را انجام دادیم و با همین انگیزه باید در بازی بعد هم انجام بدهیم تا سرانجام به برد برسیم. مطمئن هستم که تیم ما لایق بیشتر از این هاست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *