لیگ نخبگان آسیا|

شکست شاگردان گاریدو مقابل السد/ پرسپولیس هرچه زد به در بسته خورد + فیلم

21:31 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۷۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شکست شاگردان گاریدو مقابل السد/ پرسپولیس هرچه زد به در بسته خورد + فیلم
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با شکست شاگردان گاریدو به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید.

با این شکست حسرت پرسپولیس و گاریدو به ۳ بازی رسید و آن‌ها درگیر طلسمی هستند که موفق به ثبت پیروزی در فرمت جدید مسابقات آسیایی نشده‌اند.

پرسولیس ایران صفر - السد قطر یک

گل‌ها: متئوس اوریبه (۲+۴۵) برای السد

پرسپولیس با این شکست با همان یک امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت تا همچنان در حسرت کسب اولین پیروزی آسیایی بماند و کار سختی در ادامه برای صعود خواهد داشت.

السد قطر که پیش از این موفق به شکست استقلال شده بود با این برد ۷ امتیازی شد و پایین‌تر از الهلال موقتا در رده دوم جدول ایستاد.

گل اول السد به پرسپولیس (پرسپولیس صفر - السد یک)

ترکیب پرسپولیس برابر السد

الکسیس گندوز، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (۴۵ - سهیل صحرایی)، میلاد سرلک، مسعود ریگی (۶۵ - سروش رفیعی)، امید عالیشاه، وحید امیری (۶۵ - فرشاد احمدزاده)، لوکاس ژوائو (۷۹ - عیسی آل‌کثیر) و علی علیپور.

ترکیب السد برابر پرسپولیس 

ترکیب السد: مشعل برشام، محمد کامارا (۲+۹۰ - مصطفی مشعل)، طارق سلمان، پائولو سیلوا اوتاویو (۷۹ - محمد البیاتی)، بوعلام خوخی، کریستو پرز (۷۲ - حسن الهیدوس)، گیلرمه تورس، رافائل سباستین گارسیا (۷۲ - هاشم علی)، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ماتئوس اوریبه.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *