گفت‌وگو|

عذرخواهی مربی امید‌های استقلال از مدیران باشگاه: کم طاقت بودم و نباید آن حرف‌ها را می‌زدم

0:01 - 30 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۹۵۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عذرخواهی مربی امید‌های استقلال از مدیران باشگاه: کم طاقت بودم و نباید آن حرف‌ها را می‌زدم
مربی تیم فوتبال امید‌های آکادمی استقلال بابت اظهارات اخیرش از مدیران این باشگاه عذرخواهی کرد.

رضا نورمحمد، مربی تیم فوتبال امید‌های استقلال و دستیار خسرو حیدری در این تیم در گفت‌وگو با میزان، درباره اظهارات حاشیه‌ای و جنجالی اخیر در آکادمی استقلال که منجر به قطع همکاری با این چهره تا زمان اعلام تصمیم کمیته انضباطی این باشگاه شد، اظهار داشت: در این مدت از برخی جریانات در آکادمی استقلال نگران و ناراحت بودم. در هر صورت در ابتدای کار به سختی امورات خود را سپری می‌کردیم و خبری هم از تزریق مالی به تیم نبود. از طرفی بچه‌های تیم را از پانسیونی که در آن اقامت داشتند، بیرون کرده و آن‌ها برای تمرین کردن مشکلات زیادی از جمله تغذیه نامناسب مواجه بودند. 

وی ادامه داد: ما کار را تازه آغاز کردیم و این موارد باعث شده بود تا حد زیادی نتوانیم اهداف خود را در تیم پیاده کنیم. شاید مجموعه این عوامل باعث شدند تا در هفته‌های ابتدایی از لحاظ نتیجه گیری با اشکالاتی مواجه شویم. در ادامه من یک بار این مسائل را در گفت و گویی عنوان کردم، اما احساس کردم در آکادمی کسی فریادرسمان نیست و به این نگرانی‌ها توجهی ندارد. البته می‌دیدم که ضیایی مدیریت آکادمی چطور در تلاش است تا امکانات و تجهیزاتی که نیاز داریم را فراهم کند، اما وقتی روندمان ادامه پیدا کرد احساس کردم اگر بعد از دیدار با پرسپولیس به سیم آخر بزنم شاید می‌توانم حق امید‌ها را بگیرم این در حالی است که توقع اصلی مان این بود که برای دیدار دربی که اتفاقاً میزبان هم بودیم، شاهد حضور مدیران باشگاه در ورزشگاه امام رضا باشیم.

چون پشت پرده مشکلات را نمی‌دانستم حرف‌هایی زدم که نباید عنوان می‌شد

مربی تیم فوتبال امیدهای استقلال گفت: ما در دیدار با پرسپولیس تیم برتر میدان بودیم و با بدشانسی ۳ امتیاز این مسابقه را کسب نکردیم با این حال اعتقاد داشتم حضور مدیران باشگاه، می‌توانست از لحاظ روحی و روانی برای برتری مقابل پرسپولیس موثر واقع شود. در نهایت زمانی که دیدم مدیران باشگاه هم به ورزشگاه نیامده‌اند این امر در کنار محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود داشت و همچنین عدم واریزی بعد از ۳ - ۴ ماه کار کرد، باعث شد بیشتر عصبی شده و از آنجایی که پشت پرده برخی مشکلات را نمی‌دانستم حرف‌هایی را به زبان آوردم که نباید در آن موقعیت عنوان می‌شدند. 

نورمحمد یادآور شد: بعد از حکمی که برایم آمد و اعلام کردند من را از تیم کنار گذاشته‌اند، برای تماشای دیدار هفته پایانی تیمی که نیم فصل برایش زحمت کشیده بودم راهی ورزشگاه مرغوبکار شدم. در واقع به ورزشگاه رفتم تا در صورتی که از دستم بربیاید حتی از روی سکو‌ها به بچه‌ها و کادرفنی کمک کنم. خدا را شاهد می‌گیرم که فقط چنین هدفی داشتم و اصلاً در راستای مقابله یا مواجهه با شخص خاصی دست به این اقدام نزدم. البته از خسرو حیدری هم ممنونم که قبل از این دیدار نسبت به زحماتی که برای تیم کشیده بودم، آن صحبت‌ها را مطرح کرد.

در صحبت‌هایم اشتباهات محاسباتی داشتم

مربی امید‌های استقلال که به بازگشت دوباره به این تیم امیدوار است در ادامه گفت‌وگو با میزان افزود: قبول دارم که در صحبت‌هایم اشتباهات محاسباتی داشتم! طی روز‌های اخیر جلسه مفصلی را با ضیایی برگزار کرده و فهمیدم آکادمی استقلال مثل تمامی سال‌های قبل برای تأمین خوابگاه و غذای بازیکنان رده‌های سنی این آکادمی اصلاً تعهدی نداده است. از روز اول هم گفته بودند که چنین تعهدی ندارند، اما من نمی‌دانستم. با این حال وقتی شرایط را دیدم به من فشار آمد و باعث شد تا آن صحبت‌ها را علیه شهریاری و مدیران باشگاه و آکادمی مطرح کنم. این در حالی است که هلدینگ برای قهرمانی استقلال در فصل گذشته در هفته‌های پایانی میانگین برای هر بازی ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده بود و آن‌ها نشان داده بودند تا چه اندازه در مسیر موفقیت استقلال سخاوتمند هستند. 

دستیار خسرو حیدری تاکید کرد: چند ماه قول واریزی داده بودند که در نهایت این امر محقق شده و ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی به آن‌ها پرداخت شد. قبول دارم من هم کم طاقت بودم و شاید نباید اصلاً آن صحبت‌ها را مطرح می‌کردم. در همه این سال‌ها آکادمی استقلال شاید تنها آکادمی باشد که برای بازیکنانش تزریق مالی داشته این در حالی است که تا قبل از این در زمان مدیران قبلی، با اقداماتی که انجام می‌شد، آن‌ها خودشان خرج آکادمی را به هر روشی در می‌آوردند. اما الان قرارداد‌های خوبی توسط باشگاه و هلدینگ بسته شده و اولین واریزی هم انجام شده است. 

از تمام کسانی که با مصاحبه من احساس نگرانی کردند عذرخواهی می‌کنم

مربی امید‌های استقلال با بیان اینکه هر رأیی را هم که کمیته انضباطی صادر کند می‌پذیرد، یادآور شد: از همه استقلالی‌ها و کسانی که با مصاحبه من احساس نگرانی کردند عذرخواهی می‌کنم. همچنین از شهریاری، مدیریت باشگاه و آکادمی نیز بابت گلایه‌هایی که داشتم معذرت می‌خواهم. این اظهارات هم به خاطر این نیست که به هر ترتیبی دوباره به آکادمی برگردم، اما امیدوارم با صلاحدید و تدبیر مدیران باشگاه و آکادمی و در رأس آن‌ها احمد شهریاری بتوانیم نسبت به توانمندی‌هایی که وجود دارد، در کنار سایر همکاران و در رأس آن‌ها آقایان ضیایی و حیدری برای رشد و اعتلای استعداد‌های استقلالی به نحو احسن استفاده کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *