تحولات فلسطین|

نگرانی صهیونیست‌ها از پیامد‌های تداوم جنگ؛ شهادت ۶۰۷ فلسطینی در کرانه باختری طی ۱۰ ماه گذشته

9:48 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۳۸
نگرانی صهیونیست‌ها از پیامد‌های تداوم جنگ؛ شهادت ۶۰۷ فلسطینی در کرانه باختری طی ۱۰ ماه گذشته
رژیم صهیونیستی حمله‌های خود به غزه و کرانه باختری را در روزهای اخیر و در میانه مذاکرات آتش‌بس تشدید کرده است.

خبرگزاری میزان – سیصدوبیست‌ویکمین روز از جنگ غزه با تشدید حمله‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه آغاز شد؛ این حمله‌ها شماری شهید برجای گذاشت.

منابع پزشکی در غزه اعلام کردند که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در نوار غزه از صبح امروز ۲۲ نفر شهید شدند.

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

ارتش رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه برای چندمین بار اردوگاه آوارگان النصیرات را بمباران کرد؛ بر اثر بمباران این اردوگاه شماری مجروح شدند.

 

شهادت ۲۲ فلسطینی درپی حمله‌های صبح رژیم صهیونیستی به غزه؛

اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیز هدف حمله‌های هوایی قرار گرفت؛ این حمله به شهادت چند فلسطینی از جمله یک زن و فرزندش منجر شد؛ بمباران اردوگاه المغازی نیز سه شهید و ۴ مجروح برجای گذاشت.

در عین حال، خان‌یونس در جنوب، بیت لاهیا در شمال و دیرالبلح در مرکز غزه نیز بمباران شدند.

بیشتر شهدا و مجروحان حمله‌های صبح امروز رژیم صهیونیستی به غزه به‌ویژه در بیت لاهیا کودکان هستند.

 

شهادت ۲۲ فلسطینی درپی حمله‌های صبح رژیم صهیونیستی به غزه؛

مناطق مختلف کرانه باختری؛ تحت یورش نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله طولکرم یورش بردند؛ نظامیان اشغالگر یک بیمارستان را در این شهر محاصره کردند.

 

آن‌ها همچنین یک خودرو و یک خانه را در حومه طولکرم با موشک هدف قرار دادند؛ این یورش ارتش رژیم صهیونیستی با مقاومت فلسطینی‌ها مواجه و به درگیری منجر شد.

گردان القسام اعلام کرد که طی رشته عملیاتی موفق به منفجر کردن خودرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت اردوگاه طولکرم شد؛ گروهان‌های قدس در طولکرم نیز از مقابله با اشغالگران صهیونیست در این اردوگاه خبر داد.

 

مقاومت یک بولدوزر رژیم صهیونیستی را در محله العکاشه اردوگاه طولکرم هدف قرار داده و آن را به آتش کشید؛ بر اثر انفجار این بولدوزر تلفاتی قطعی به نظامیان صهیونیست وارد شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر عصیره الشمالیه در شمال نابلس حمله کردند.

درگیری‌ها بین مقاومت و اشغالگران صهیونیست در طولکرم همچنان ادامه دارد.

شهادت یک جوان فلسطینی در طولکرم

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که یک جوان فلسطینی بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به طولکرم به شهادت رسید.

براساس آخرین آمار شمار شهدای طولکرم به سه نفر افزایش یافت.

زخمی شدن سرباز صهیونیست

رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی در جریان مقاومت مردم طولکرم خبر دادند.

به صدا درآمدن آژیر هشدار در شمال اراضی اشغالی

براساس گزارش‌ها، آژیر هشدار در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد.

نگرانی صهیونیست‌ها از فروپاشی رژیم صهیونیستی

یک نظامی صهیونیست با اشاره به وضعیت وخیم ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، گفت: ما نمی‌توانیم هدف از بین بردن حماس را محقق کنیم؛ اگر جنگ فرسایشی با حماس و حزب الله ادامه پیدا کند، اسرائیل در کمتر از یک سال آینده فرو می‌پاشد.

عبور شمار اسیران فلسطینی از رقم ۱۰ هزار نفر

باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد: نیرو‌های اشغالگر ۲۵ فلسطینی از جمله ۲ زن، یک کودک و چند اسیر سابق را در کرانه باختری دستگیر کردند.

براساس اعلام این نهاد، مجموع دستگیری‌های انجام شده توسط نظامیان صهیونیست در کرانه باختری از اکتبر ۲۰۲۳ (مهر سال گذشته) به ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

بیانیه حماس درباره جنایت رژیم صهیونیستی در طولکرم

جنبش مقاومتی فلسطینی حماس شهادت سه نفر در جریان عملیات جنایت‌کارانه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه طولکرم را تسلیت گفته و محکوم کرد.

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۷۲ نفر رسید

با شهادت حسام منال الدباکه، خبرنگار شبکه القدس فلسطین در جریان بمباران صبح امروز اردوگاه المغازی، شمار شهدای خبرنگار در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه به ۱۷۲ نفر رسید.

لاپید خواستار استعفای همه مسببین شکست هفتم اکتبر شد

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که همه عاملان شکست هفتم اکتبر از جمله نتانیاهو و رئیس ستاد کل ارتش این رژیم باید استعفا دهند.

۶۰۷ فلسطینی طی ۱۰ ماه گذشته در کرانه باختری شهید شدند

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در آخرین گزارش خود درباره وضعیت کرانه باختری اعلام کرد: از هفتم اکتبر سال گذشته تاکنون دست‌کم ۶۰۷ فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند؛ این آمار شامل ۵۸۹ کشته توسط ارتش اسرائیل، ۱۱ نفر به وسیله شهرک‌نشینان اسرائیلی و ۷ نفر دیگر می‌شود که مشخص نیست که عامل آن ارتش اسرائیل بوده یا شهرک‌نشینان.

براساس گزارش سازمان ملل در بازه زمانی یادشده ۹ عضو ارتش رژیم صهیونیستی نیز کشته شدند.

گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل همچنن اعام کرد که فقط در ماه آگوست (مرداد/ شهریور)، هر روز دست‌کم یک نفر بر اثر حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به‌روزرسانی شمار شهدای غزه در سیصدوبیست‌ویکمین روز جنگ

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ قتل‌عام در نوار غزه مرتکب شد که ۴۲ شهید و ۱۶۳ مجروح برجای گذاشت؛ شمار شهدا و مجروحان غزه از زمان آغاز جنگ اکتبر ۲۰۲۳ مهر ۱۴۰۲ نیز به ترتیب به ۴۰ هزار و ۲۶۵ شهید و ۹۳ هزار و ۱۴۴ نفر رسید.

در حال تکمیل ...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *