رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: هم‌افزایی دستگاه‌ها کارآمدی را ارتقا می‌دهد

15:22 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۶۶۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: هم‌افزایی دستگاه‌ها کارآمدی را ارتقا می‌دهد
اوحدی در دیدار با رئیس هلال احمر ضمن اشاره به نقش کلیدی جمعیت هلال احمر در امور مختلف کشور، هم‌افزایی را کلید ارتقای کارآمدی توصیف کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ صبح امروز پیرحسین کولیوند با سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس هلال احمر با اشاره به سوابق درخشان اوحدی و با بیان اینکه رئیس جدید بنیاد شهید چشم و چراغ خانواده شهدا هستند، گفت: هلال احمر مفتخر بود تا در ماه‌های اخیر از تجربیات شما در عرصه مدیریتی استفاده کند و این همکاری بی شک سبب شد تا هلال احمر به موفقیت‌هایی دست پیدا کند.

وی افزود: البته در سیستم مدیریتی نباید تفاوتی میان سازمان‌ها قائل بود. همه ما خادمان مردم و این کشور هستیم و باید در همکاری با یکدیگر موانع توسعه و پیشرفت را برطرف کنیم و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

همچنین در این نشست، سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تجربه گرانقدر فعالیت در جمعیت هلال احمر گفت: مدیریت و مجموعه جمعیت هلال احمر در سال‌های اخیر به خوبی نشان داد که می‌توان از محدودیت‌ها عبور و دستاور‌های درخشانی داشت.

وی افزود: هلال احمر یاور همیشگی مردم است و ستون اصلی آن را داوطلبان و مردم تشکیل می‌دهند و به واسطه این پشتوانه و مدیریت علمی آن است که توانسته در تمامی آمار‌ها و نتایج نمره قبولی را کسب کند.

اوحدی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز آمادگی دارد تا در هم افزایی با جمعیت هلال احمر، گام‌هایی اساسی برای ارتقای کارآمدی و پیشرفت کشور بردارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *