افتتاح فاز سوم تقاطع غیرهمسطح نواب-تندگویان؛ تردد از بهشت زهرا(س) تا شمال تهران بدون توفق و گردش اضافی

12:25 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۹۷
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
افتتاح فاز سوم تقاطع غیرهمسطح نواب-تندگویان؛ تردد از بهشت زهرا(س) تا شمال تهران بدون توفق و گردش اضافی
فاز سوم پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نواب-تندگویان صبح امروز افتتاح شد تا شهروندان تهرانی از بهشت زهرا (س) تا شمال پایتخت را بدون توفق و گردش اضافی طی کنند.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاح فاز سوم تقاطع غیرهمسطح شهید نواب-تندگویان صبح امروز دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در قالب صد و چهل و یکمین رویداد امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در حاشیه این مراسم گفت: امروز همزمان با افتتاح فاز سوم پروژه پروژه غیرهمسطح نواب-تندگویان پروژه عمرانی دوربرگردان غیرهمسطح گلبرگ به شهید باقری در منطقه ۸ نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن اشاره به اینکه با افتتاح پروژه شاهد کاهش روان سازی ترافیک و کاهش سفر به میزان ۲ در این منطقه هستیم، ادامه داد: پروژه دوربرگردان غیرهمسطح گلبرگ به باقری یکی از ۷ پروژه موثر در شهید باقری است که هفته گذشته افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران افزود: اجرای پروژه غیرهمسطح نواب-تندگویان در ۳ فاز طراحی شده بود که فاز نخست این پروژه از شمال نواب به جنوب تندگویان در دی ماه ۱۴۰۲ فاز دوم پروژه (زیرگذر از شمال شرق به جنوب غرب تندگویان) در اردیبهشت ۱۴۰۳ و در نهایت فاز سوم این پروژه از جنوب بزرگراه تندگویان به شمال بزرگراه نواب، امروز به بهره‌برداری رسید.

صداقتی با بیان اینکه فاز سوم پروژه تندگویان-نواب در بازه زمانی ۱۴ ماهه به سرانجام رسیده است، توضیح داد: عملیات اجرایی پروژه نواب تندگویان در سال ۱۴۰۰ کلید خورد و در هر مرحله پس از آماده سازی پروژه در اختیار شهروندان قرار گرفت و در واقع عملیاتی فاز چهارم این پروژه نیز نیاز به تکمیل فاز سوم داشت و این کار امروز انجام شد و به امید خدا عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بازگشایی فاز سوم پروژه نواب تندگویان شاهد کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهیم بود، بیان کرد: خودرو‌های عبوری از سمت بهشت زهرا (س) به شمال نواب با افتتاح فاز سوم پروژه نیازی به تردد در میدان بهمن ندارند و عملا با بهره‌برداری از این فاز خودرو‌ها می‌توانند از بهشت زهرا (س) تا شمال تهران را بدون توقف و گردش اضافی تردد داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت: به امید خدا در پاییز امسال فاز چهارم این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ترافیک یکی از مبادی تهران به ویژه در روز‌های پایانی سال رفع می‌شود.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن اشاره به اینکه این پروژه جزو پروژه‌های بسیار مهم و مورد تاکید مدیریت شهری است، گفت: حین اجرای پروژه نواب-تندگویان چالش‌های جدی داشتیم و برخورد با تاسیسات و دستگاه‌های مختلف کار را پیچیده کرد.

وی با بیان اینکه علت طولانی شدن این پروژه رفع معارضان با توجه به حفظ فضای سبز بود، ادامه داد: افتتاح فاز چهارم موجب گشایش ترافیکی چشمگیری در منطقه و ساماندهی میدان بهمن خواهد شد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران افزود: پل بزرگ بعثت از پروژه‌های مهم ماست که پیمانکار آن انتخاب شده و در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و امسال عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

 



سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
خدا خیرتون بده هر روز باید میرفتیم دور برگردون دور میزدیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *