فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا (س) متوقف نشده است

13:18 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۲۱۹
فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا (س) متوقف نشده است
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه مطالبات کارکنان در حال انجام است، گفت: فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا (س) به هیچ‌وجه متوقف نشده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، محمدجواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون توقف خدمات‌رسانی در سازمان بهشت زهرا (س) اظهار کرد: فرآیند خدمات‌رسانی در بهشت زهرا (س) به هیچ‌وجه متوقف نشده است.

وی با پرداختن به اعتراض برخی کارکنان این سازمان گفت: تنها تعدادی از کارکنان گلایه‌مند بوده و اعتراض شان را بیان کردند، این در حالی است که باقی افراد مشغول فعالیت و خدمات رسانی بودند، از این رو جریان خدمت به شهروندان به هیچ عنوان متوقف نشده بود.

تاجیک با تاکید بر اینکه مطالبات کارکنان در حوزه رفاهی و معیشتی بود که با رایزنی‌هایی که با معاونت مالی شهرداری تهران صورت گرفت، به خواسته کارکنان جامه عمل پوشانده شد، گفت: هم‌اکنون تمامی کارکنان در محل کار خود حاضر و مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش شد تا وقفه‌ای در فعالیت سازمان بهشت زهرا (س) ایجاد نشود، اما اگر اختلال جزئی هم شهروندان احساس کردند، از ایشان عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: بهشت زهرا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *