پیام رئیس هلال احمر درپی درگذشت و اهدای عضو جوان هلال احمری

10:25 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۵۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
پیام رئیس هلال احمر درپی درگذشت و اهدای عضو جوان هلال احمری
کولیوند، درگذشت مهدیه ذوالفعلی، عضو جوان جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت و اهدای عضو او را اقدامی ارزشمند توصیف کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام تسلیت پیرحسین کولیوند به مناسبت درگذشت  مهدیه ذوالفعلی، عضو جوان جمعیت هلال احمر، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روح انسان‌های نیکوسرشت قطعا همراه با ذخیره‌ای مطمئن به سوی پروردگار متعال عروج می‌کند. خانم مهدیه ذوالفعلی نیز به عنوان جوانی که در بین داوطلبان جمعیت هلال احمر نام جاودانه خواهد داشت، در زمره بندگان پاک طینت خداوند مهربان بود که سبک بال و روسفید دعوت حق را لبیک گفت و چنین سربلند با توشه‌ای مقبولِ پروردگار به دیدار حضرت حق تعالی شتافت.

اگرچه نبودن این داوطلب عزیز در جمع‌مان موجب افسوس و تاسف است، اما اهدای قلب، کبد، قرنیه‌های چشم و نسوج بدن مطهر این جوان عضو هلال‌احمر به بیماران نیازمند و نجات جان آنان، شروع حیات اُخروی را برای روح طیبه این جوان شایسته شیرین کرده است و به قلب سوگوار ما آرامش بخشیده است.

فقدان مهدیه را به خانواده بزرگوار او که نقشی ماندگار در اهدای عضو پاره تن خود به بیماران داشتند، تسلیت می‌گویم و برایشان صبر آرزو می‌کنم و از خداوند یکتا برای روح پاک آن جوان نمونه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) را در رضوان الهی خواستارم.

پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال‌احمر

انتهای پیام/


برچسب ها: خدمات هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *