وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه

11:20 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۱۷
تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه
وزیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر بر دو موضوع تعیین تکلیف تصحیح اوراق امتحانات شهریورماه و تحلیل نتایج کنکور ۱۴۰۳ تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش مجدانه اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد: به استان‌هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریعتر استان برای بازگشایی مدارس آماده شود.
وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت‌های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت:آمار‌های ملی جهت گیری‌ها را به ما می‌دهد، اما ما باید نقطه‌ای و منطقه‌ای ورود پیدا کنیم.

کاظمی با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریور ماه، تاکید کرد: برای این موضوع چاره اندیشی و وضعیت تصحیح اوراق امتحانی در استان‌ها سریعا بررسی و پیگیری شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی تحلیل‌های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳، ادامه داد: نتایج کنکور در چند بخش رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود.

کاظمی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بطور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری میکنم، تصریح کرد:جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیرو‌های کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیرو‌های موجود و نیرو‌های حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود

وی برتعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید و گفت: مدیران کل استان‌ها مدنظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیرو‌های خرید خدمات آموزشی فقط از نیرو‌هایی که سال‌های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود.  

گفتنی است در این جلسه، اعضای ستاد گزارش‌هایی از وضعیت تامین نیروی انسانی در استان ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و  وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان ارائه دادند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *