گفت‌وگو|

نماینده مجلس: اطلاع‌رسانی درست و کامل اقدامات قضایی گام مهمی در افزایش رضایتمندی مردم است

11:17 - 26 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۱۸۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: اطلاع‌رسانی درست و کامل اقدامات قضایی گام مهمی در افزایش رضایتمندی مردم است
نماینده مجلس با اشاره به تدبیر دستگاه قضا در برگرداندن اموال به بیت المال در پرونده بابک زنجانی بیان کرد: اینکه دستگاه قضا با جدیت در برابر این پرونده‌ها ایستادگی می‌کند توانست باعث شادی و امید در بین مردم شود که ناشی از اطلاع‌رسانی درست به مردم است.

یاسر اسلام‌دوست در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد بیان کرد: مبارزه با فساد در دستگاه قضا باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال ادامه داد: به عنوان نمایندگان مردم شاهد بازتاب این پرونده‌ها هستیم. در پرونده‌های دانه درشت‌ها به آن شکلی که باید و شاید مردم از کمیت و کیفیت آنها مطلع نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: قوه قضاییه طی سال‌های گذشته به نحو احسن اقداماتی را انجام داده و در مبارزه با مفاسد اقتصادی گام‌هایی را برداشته است اما بحث اطلاع رسانی به مردم یک موضوع خیلی مهمی هست مردم باید در جریان باشند که این روند چطور اتفاق افتاده، از کجا شروع شده است و به کجا منتهی خواهد شد. با پاسخ به این سوالات رضایتمندی در بین مردم بیشتر ایجاد خواهد شد.

اسلام‌دوست با اشاره به تدبیر دستگاه قضا در برگرداندن اموال به بیت المال در پرونده بابک زنجانی بیان کرد: ایستادگی دستگاه قضا در برابر این پرونده‌ توانست باعث ایجاد شادی و امید در بین مردم شود که ناشی از اطلاع‌رسانی درست به مردم است و قطعاً حمایت مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *