گفت‌وگو|

نماینده مجلس: قوه قضاییه به‌صورت جدی به پرونده‌های دانه‌درشت‌ها رسیدگی می‌کند

8:05 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۲۸۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: قوه قضاییه به‌صورت جدی به پرونده‌های دانه‌درشت‌ها رسیدگی می‌کند
نماینده مردم تهران با بیان اینکه قوه قضاییه به صورت جدی به پرونده‌های دانه‌درشت‌ها رسیدگی می‌کند گفت: این برخوردها مقبولیت دستگاه قضا را افزایش می‌دهد.

سید مرتضی محمودی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اظهار کرد: رویکرد قوه قضاییه بعد از یک دوره‌ای دچار تحول در ساختار و عملکرد شد، طرح تحول قضایی رویکرد امید بخشی را در قوه قضاییه ایجاد کرد به طوری که شاهد برخورد‌های محکم قضایی با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی در عین حال توجه به اجرای عدالت هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد مثبت است، گفت: البته توقع و انتظار ما به عنوان نمایندگان مردم سرعت بخشیدن به بررسی و تعیین تکلیف پرونده‌هاست.

محمودی با تاکید بر جدیت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده دانه درشت‌ها، اظهار کرد: قوه قضاییه به صورت جدی به پرونده‌های دانه‌درشت‌ها رسیدگی می‌کند و این موضوع به صورت جهشی نگاه مردم را نسبت به عملکرد قوه قضاییه تغییر و اصلاح می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخورد جدی قوه قضاییه با مفاسد مقبولیت این قوه را افزایش می‌دهد، گفت: قوه قضاییه امید و پناهگاه همه کسانی‌ست که دستشان به جایی بند نیست، باید این نگاه امیدبخش در ذهن مردم دچار خدشه نشود.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *