گفت‌وگو|

نماینده مجلس: احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل و رونق تولید از مهمترین شاخص‌های مبارزه با فساد است

9:08 - 14 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۹۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل و رونق تولید از مهمترین شاخص‌های مبارزه با فساد است
یک نماینده مجلس دوازدهم احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل و رونق تولید را از مهمترین شاخص‌های مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه در مبارزه با فساد با جدیت ورود کرده است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد اظهار کرد: رویکرد قوه قضاییه پس از تصدی حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌ اژ‌ه‌ای بر ریاست دستگاه قضا بسیار عالی بوده است و در حوزه مبارزه با فساد نمره قابل قبولی داشته است.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به آثار مثبت سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه گفت: دیدار چهره به چهره در سفر‌های حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژ‌های برای کمک به رفع موانع تولید و احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل و ورشکسته موثر بوده و در این باره موفق عمل کرده است.

وی احیای کارخانه‌های نیمه تعطیل و رونق تولید را از مهمترین شاخص‌های مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه در مبارزه با فساد به ویژه در میان دانه‌درشت‌ها با جدیت ورود کرده هر چند انتظار مردم و جامعه بیش از اینهاست.

رضازاده با تاکید بر افزایش سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا گفت: از رئیس قوه قضاییه تقاضا دارم با اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌ها از وضعیت زندان‌ها سرکشی کنند و رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌ها و زندان‌ها تسریع داده شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *