نماینده مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد به‌سمت تخصصی و حرفه‌ای شدن پیش می‌رود

9:02 - 22 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۶۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد به‌سمت تخصصی و حرفه‌ای شدن پیش می‌رود
نماینده مجلس با بیان اینکه رویکرد قوه قضاییه از زمان تصدی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای بر مسند دستگاه قضا به سمت تخصصی و حرفه‌ای شدن پیش می‌رود گفت: امیدواریم با نظارت درست و بر فرآیند‌های اداری مالی و برنامه‌ریزی هوشمند و آموزش مدیران به سمت کاهش فساد‌ها برویم.

فریدون همتی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با مفسدین به ویژه مفاسد اقتصادی اظهار کرد: اقدامات قوه قضاییه از زمان تصدی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای بر مسند دستگاه قضا به سمت تخصصی و حرفه‌ای شدن پیش می‌رود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مبارزه با فساد امر بسیار خوب و ضروری است اظهار داشت: در مبارزه با فساد نباید انتظار کاذب شکل بگیرد بلکه با موارد واقعی باید برخورد لازم صورت بگیرد.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی در مجموعه قوه قضاییه در مسیر مبارزه با فساد تلاش می‌کنند و گام برمی‌دارند. امیدواریم با نظارت درست و فرآیند‌های اداری مالی و برنامه‌ریزی هوشمند و آموزش مدیران به سمت کاهش فراوان فساد‌ها برویم.

همتی تاکید کرد: فرق نمی‌کند فساد از نوع رابطه بازی یا مالی است، باید با آن برخورد شود و به سمت هوشمندسازی و عدالت در همه موضوعات پیش برویم که خواست مردم است و می‌تواند برای قوه قضاییه یک پشتوانه اجتماعی خوب باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *