گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث بهبود سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به دستگاه‌های دولتی می‌شود

8:01 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۸۵۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث بهبود سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به دستگاه‌های دولتی می‌شود
نماینده مجلس با اشاره به اینکه قوه قضاییه در حوزه پیشگیری از دولت‌ها پیشتاز است گفت: رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد باعث افزایش امید، بهبود سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به دستگاه‌های دولتی می‌شود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد اظهار کرد: با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای مسیر مبارزه با فساد که از زمان شهید رئیسی در قوه قضاییه شکل گرفته بود تقویت و بروزرسانی شد.

نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر ادامه داد: عملکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد خوب است و در برخی حوزه‌ها در شرایط مطلوب و قابل قبولی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه قوه قضاییه در حوزه پیشگیری از دولت‌ها پیشتاز است اظهار کرد: دستگاه قضا توانسته نسبت به دولت‌‎‌ها اقدامات خوبی درباره پیشگیری داشته باشد.

بدری گفت: قوه قضاییه در مبارزه با فساد در پرونده‌هایی مثل عباس ایروانی، بابک زنجانی دیگر پرونده‌های مفسدین اقتصادی برخورد خیلی خوبی داشته است و لازم است این مسیر تقویت شود.

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه هر جا لازم باشد چه در قانون بودجه‌ها، لایحه و طرح‌ها، مجلس به کمک دستگاه قضا خواهد آمد اظهار داشت: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث امید، بهبود سرمایه اجتماعی مسئولان در بین مردم و اعتماد به دستگاه‌های دولتی می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *