گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث استفاده درست از فرصت‌ها و افزایش اعتماد در جامعه می‌شود

8:02 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۶۶۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد باعث استفاده درست از فرصت‌ها و افزایش اعتماد در جامعه می‌شود
یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه قوه قضاییه با مفاسد اداری برخورد جدی دارد گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی اعتماد مردم به دستگاه قضا را افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سلمان ذاکر در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد بیان کرد: دستگا قضا طی سال‌های گذشته به سمت واقع‌نگری رو به رشد است و واقعیت‌ها را سرلوحه خود قرار داده است و اگر در نظام اداری خلل یا فسادی باشد با جدیت مقابله می‌کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: قوه قضاییه می‌تواند در مبارزه با مفسدین و کسانی که خلاف قانون عمل می‌کنند با جزئیات وارد عمل شود و پرونده‌های افراد را به صورت مجزا مورد رسیدگی قرار بدهد.

وی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد اعتماد مردم به قوه قضاییه را افزایش می‌دهد و باعث استفاده درست از فرصت‌ها می‌شود.

ذاکر با بیان اینکه کسی که مفسد واقعی و خلاف انجام داده است باید پاسخگو باشد گفت: در برخی از پرونده‌های فساد متهمان زیادی وجود دارد اما به دلیل اطاله دادرسی ابهاماتی برای مردم شکل می‌گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دوازدهم افزود: در پرونده‌های مفسدین اقتصادی از جمله بابک زنجانی قوه قضاییه توانست حقوق بیت‌المال را حفظ کند و با تدابیر انجام شده و سعه صدر اموال را به خزانه دولت برگرداند.

وی با اشاره به اینکه به سرانجام رساندن پرونده بابک زنجانی مجازات بازدارنده برای دیگر مفسدان است گفت: پرونده بابک زنجانی نمونه‌ای از اقدامات دستگاه قضاست که هم توانست تنبیهات لازم را انجام بدهد و ضمن محکوم کردن متهمان، حقوق مردم را نیز بازپس بگیرد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *