گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برای مبارزه با فساد تمام‌قد در کنار قوه قضاییه ایستاده‌ایم

9:26 - 09 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۵۰۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برای مبارزه با فساد تمام‌قد در کنار قوه قضاییه ایستاده‌ایم
یک نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس برای تحقق رویکرد مبارزه با فساد تمام‌قد در کنار در قوه قضاییه ایستاده است گفت: در دوره جدید رویکرد مبارزه با فساد جدی‌تر و به‌روزتر شده است.

علی خزایی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد بیان کرد: اجرای فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب مورد توقع است و منتظر شنیدن گزارش‌های خوبی در این باره از دستگاه قضا هستیم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس افزود: در دوره جدید و با ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای رویکرد مبارزه با فساد جدی‌تر و به‌روزتر شده است و با روش‌های جدید نمود بهتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سرعت و حجم رسیدگی به پرونده‌های فساد افزایش پیدا کند گفت: مجلس برای رسیدن به این هدف تمام‌قد در کنار دستگاه قضا ایستاده است.

خزایی ادامه داد: نقطه قوت رئیس دستگاه قضا در پاییز سال ۱۴۰۱ بود که توانست با درایت مثال زدنی خود وارد عرصه شود و تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان که غافل شده و اشتباه کرده بودند را نجات دهد.

نماینده مجلس دوازدهم گفت: امیدواریم الویت اصلی دستگاه قضا مبارزه با مفسدین باشد و گزارش‌های دریافتی در این حوزه را هنرمندانه منتشر کند تا مردم دلگرم شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

 


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *