گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث ایجاد امید بین مردم و خانواده شهدای ترور می‌شود

8:34 - 24 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۶۴۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث ایجاد امید بین مردم و خانواده شهدای ترور می‌شود
نماینده مجلس برگزاری دادگاه منافقین را باعث ایجاد امید بین مردم دانست و گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین یکی از مجموعه اقدامات دستگاه قضایی به شمار می‌رود که دارای فرآیند سخت و پیچیده‌ای است و امیدواریم به نتیجه برسد.

ولی الله بیاتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین بیان کرد: برگزاری این دادگاه باعث ایجاد امید در میان عده‌ای از مردم به ویژه خانواده‌های شهدای ترور می‌شود.

نماینده آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه نتیجه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: ما به موضوعی ورود کردیم که همه ابعاد آن در اختیار کشور ما نیست و در برخی موارد کشورهای دیگر اختیار دارند.

وی گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین یکی از مجموعه اقدامات دستگاه قضایی به شمار می‌رود که دارای فرآیند سخت و پیچیده‌ای است و امیدواریم به نتیجه برسد.

هفدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (۲۰ شهریور ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *