گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی باعث افزایش امید در بین مردم شده است

7:59 - 20 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۰۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی باعث افزایش امید در بین مردم شده است
نماینده مجلس با بیان اینکه امروز شاهد اعتماد به قوه قضاییه هستیم که در پی رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی در بین مردم به وجود آمده است گفت: وقتی اموال به بیت‌المال باز می‌گردد مایه امیدواری و سربلندی است.

امید نصیبی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد اظهار کرد: آنچه افکار عمومی و مردم از دستگاه قضا می‌خواهند مبارزه با فساد و به سرانجام رساند پرونده‌های فساد است تا نتیجه ملموس آن را در جامعه مشاهده کنند.

نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضا در مبارزه با فساد تلاش زیادی می‌کند و طی سال‌های گذشته شاهد دستگیری مفسدین و شناسایی و برگرداندن اموال عمومی به بیت‌المال بوده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از دستگاه قضا در مبارزه با فساد بیان کرد: رسالت قوه قضاییه بسیار مهم است و باید بیش از پیش در این راه مراقبت داشته باشد. این توجه را می‌توان در رسیدگی به پرونده‌های درون دستگاهی و مبارزه با فساد در بدنه آن ملاحظه کرد.

نصیبی گفت: امروز شاهد اعتماد به قوه قضاییه هستیم که در پی رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی همچون بابک زنجانی در بین مردم به وجود آمده است. پرونده‌هایی که در وهله اول تصور می‌شود شاید برخوردی با آن صورت نگیرد اما وقتی اموال به بیت‌المال باز می‌گردد مایه امیدواری و سربلندی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *