گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد، تخلفات مالی در دستگاه‌های دولتی را کاهش داده است

8:59 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۹۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد، تخلفات مالی در دستگاه‌های دولتی را کاهش داده است
یک نماینده مجلس با بیان اینکه با رویکرد دستگاه قضا در مبارزه با فساد شاهد کاهش تخلفات مالی در دستگاه‌های دولتی هستیم گفت: در دوران تصدی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای بر ریاست قوه قضاییه برنامه‌های تحولی بسیار خوبی از جمله شفاف‌سازی و برخورد با مفاسد اقتصادی پیگیری شده است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اظهار کرد: در دوران تصدی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای بر ریاست قوه قضاییه برنامه‌های تحولی بسیار خوبی از جمله شفاف‌سازی و برخورد با مفاسد اقتصادی پیش بینی و پیگیری شده است.

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجموع اقدامات دستگاه قضا با درایت و تلاش مسئولان این نهاد به سرانجام می‌رسد گفت: کاهش مشکلات و مسائل ابهام‌آمیز در بدنه قوه قضاییه و برخورد با دانه درشت‌ها از جمله نتایج این اقدامات است، در دستگاه‌های دولتی نیز شاهد تخلفات مالی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر چه سیستم قضایی پرونده‌های فساد را به نتیجه برساند باعث ایجاد آرامش و افزایش اعتماد مردم به نظام اداری کشور خواهد شد تاکید کرد: نظام اداری سالم و مبارزه مسئولان قضایی با مفاسد باعث اطمینان مردم و جامعه به دولتمردان می‌شود.

 انتهای پیام/

 


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *