گفت‌وگو|

نماینده مجلس: قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم را به‌خوبی دنبال می‌کند/ تاکید دستگاه قضا بر رعایت حقوق مجرمین

8:10 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۳۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم را به‌خوبی دنبال می‌کند/ تاکید دستگاه قضا بر رعایت حقوق مجرمین
یک نماینده مجلس با بیان اینکه قوه قضایی راه رشد و پیشگیری از وقوع جرم را به خوبی دنبال می‌کند گفت: برخی از کارها و اقداماتی که در ادوار گذاشته بر روی زمین مانده بود مورد رسیدگی قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد میرزایی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد اظهار کرد: در مقایسه با اقدامات انجام شده در ادوار گذشته عملکرد حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در حوزه مبارزه با مفاسد فعال‌تر شده و سرعت خوبی به خود گرفته است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس ادامه داد: برخی از کارها و اقداماتی که در ادوار گذاشته بر روی زمین مانده بود از جمله رسیدگی به پرونده‌های مسن در دستگاه قضا مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مجرمین به عنوان اصل اجرای عدالت در دستگاه قضا به خوبی دیده می‌شود و مورد تاکید قرار دارد گفت: در مجموع عملکرد قوه قضاییه بسیار ارزشمند است و امیدواریم با قدرت ادامه یابد.

میرزایی با تاکید بر اینکه مجلس در حوزه تقنینی آماده همکاری با دستگاه قضا در امر مبارزه با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی است اظهار داشت: قوه قضاییه راه رشد و پیشگیری از وقوع جرم را به خوبی در پیش گرفته و دنبال می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با فساد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *