۱۶ قطعه اراضی زراعی در شهرستان شوش به وضع سابق بازگشت

9:39 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۳۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۶ قطعه اراضی زراعی در شهرستان شوش به وضع سابق بازگشت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش در استان خوزستان از بازگشت به وضع سابق ۱۶ قطعه اراضی روستای جریه سید راضی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع خبر داد.

خبرگزاری میزان- مسلم کرم‌الهی گفت: در پی دریافت گزارشی از اداره جهاد کشاورزی شهرستان شوش در مورد شروع به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و احداث باغ ویلای غیرمجاز در محدوده روستای جریه سید راضی از توابع شهرستان شوش، دادستانی این شهرستان در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها دستور قضایی لازم را صادر کرد.

وی از بازگشت به وضع سابق ۱۶ قطعه اراضی روستای جریه سید راضی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع خبر داد و افزود: به‌منظور جلوگیری از تغییر کاربری و تخریب اراضی کشاورزی و با تشخیص جهاد کشاورزی شوش که این اقدامات را تغییر کاربری تشخیص داده بود، عملیات تخریب با حضور نماینده دادستان، مسئول امور اراضی و مدیریت جهاد کشاورزی، فرماندهی پاسگاه شهید نادری در این محدوده اجرا شد.

کرم اللهی با هشدار نسبت به عوامل ایجاد تغییر کاربری‌های غیرمجاز، گفت: استان خوزستان با توجه به استفاده از سامانه‌های نوین و ماهواره‌ای، هرگونه اقدام به تغییر کاربری را به صورت دقیق و هوشمندی مورد رصد قرار می‌دهد و با اقدامات و برنامه‌هایی که منجر به آسیب به اراضی کشاورزی می‌شود، به سرعت برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: رفع تصرف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *