نحوه اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در شورای قضایی استان خراسان رضوی بررسی شد

10:31 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نحوه اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در شورای قضایی استان خراسان رضوی بررسی شد
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی به مسئولان دادگستری و قضات دو موضوع اطلاع رسانی به مردم در خصوص قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و تاکید بر اینکه با اطلاع رسانی مناسب می‌توانیم قانون را خوب اجرا کنیم و دوم اجرای دقیق، سریع و با کیفیت طرح پایش زندانیان را تاکید کرد تا برای انجام دقیق آن برنامه ریزی کنند.

خبرگزاری میزان - شورای قضایی استان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در خراسان رضوی تشکیل جلسه داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین زرندی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به آیات قرآن در مورد کسانی که جان خودشان را در راه رضایت پروردگار می‌دهند گفت: یکی از اصولی که ما باید در دادگستری به آن توجه کنیم تا کار‌ها درست پیش برود ایثار و از خودگذشتن است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌ها و اقدامات مسئولان و کارکنان تمامی حوزه‌های قضایی استان گفت: در سایه این تلاش‌ها شاهد اقدامات و تحولات خوبی در دادگستری استان هستیم.

وی افزود: در محاکم حقوقی و تجدیدنظر به لحاظ آمار پرونده‌ها وضعیت خوبی پیدا کرده ایم و همچنین در حوزه پیشگیری از جرم چه در دادسرا و چه در دادگستری تلاش‌های خوبی در حال انجام است. اطلاع رسانی به مردم در خصوص قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و تاکید بر اینکه با اطلاع رسانی مناسب می‌توانیم قانون را خوب اجرا کنیم و دوم اجرای دقیق، سریع و با کیفیت طرح پایش زندانیان دو موضوعی بود که رئیس شورای قضایی استان به مسئولان دادگستری و قضات تاکید کرد برای انجام دقیق آن برنامه ریزی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زرندی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها باید در جهت افزایش رضایت مردم باشد و هرچقدر رضایت مردم افزایش یابد خداوند بیشتر از ما راضی خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گزارشی از وضعیت سرقت ارائه و به مسئولان قضایی درخصوص تقویت و توسعه روش‌های پیشگیری از سرقت تاکید کرد.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن ارائه گزارش مسئولان و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان مواردی از جمله روند اجرای دادگاه‌های صلح، موارد مربوط در خصوص اجرای هرچه بهتر قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و طرح پایش زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *