معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از واحد‌های صنعتی استان در جهت رفع مشکلات و حمایت از تولید بازدید کرد

9:26 - 30 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۹۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از واحد‌های صنعتی استان در جهت رفع مشکلات و حمایت از تولید بازدید کرد
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: بازدید از واحد‌های تولیدی با هدف بررسی و حل مشکلات آن‌ها به صورت مرتب و به صورت میدانی توسط این معاونت به انجام می‌رسد و طی این بازدید‌ها و با اقدامات صورت پذیرفته از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیرو‌های خدوم کار پیشگیری به عمل آمده است.

خبرگزاری میزان - سید هادی شریعت یار معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادستانی مرکز استان و فرزاد بهشتی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد از واحد‌های صنعتی استان در جهت رفع مشکلات و حمایت از تولید بازدید کردند.

حسین شفیعی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: این اقدامات در راستای گره گشایی از صنعت و تولید انجام می‌شود. واحد‌های تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که مسئولان دستگاه قضا، حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری هستند.

وی افزود: بازدید از واحد‌های تولیدی با هدف بررسی و حل مشکلات آن‌ها به صورت مرتب و به صورت میدانی توسط این معاونت به انجام می‌رسد و طی این بازدید‌ها و با اقدامات صورت پذیرفته از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیرو‌های خدوم کار پیشگیری به عمل آمده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با کمبود‌ها در کشور، فعال بودن واحد‌های تولیدی و صنعتی است و با توسعه و پیشرفت واحد‌های تولیدی و صنعتی و حمایت از آن‌ها است که اشتغال زایی، رشد تولید و مهار تورم محقق می‌شود.

شفیعی با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی و دستورات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: اقدامات مؤثری در زمینه اعمال حمایت‌های حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در مشهد و شهرستان‌های استان به انجام رسیده است، اما برخی از موانع واحد‌های صنعتی، حقوقی است که باید توسط دستگاه قضا حل شود و برخی دیگر از مشکلات به ادارات برمی‌گردد که سایر دستگاه‌های اجرایی نیز برای مرتفع شدن آن باید پیگیری کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *