رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی نائین معارفه شدند

13:47 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۲۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب حوزه قضایی نائین معارفه شدند
علیرضا مظفری و محمدرضا کرمانی به ترتیب به عنوان رئیس و دادستان جدید حوزه قضایی نائین معرفی و از تلاش‌های احمد قاسمی و عبدالرسول شریفی تقدیر به‌عمل آمد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب نائین، فرصت خدمت به مردم را موهبتی از طرف خدا توصیف و بیان کرد: فرصت خدمت موهبتی است که خداوند متعال به بندگان خود عطا می‌کند و مسئولان باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنند و توشه آخرت خود را فراهم آورند.

وی افزود:مدیران و مسئولان باید شهید بهشتی‌ها، شهید سلیمانی‌ها و شهید رئیسی‌ها را الگوی خدمت خود قرار دهند و با پرهیز از راحت‌طلبی و با تلاش صادقانه و شبانه‌روزی، مدیر و مسئولی در تراز گام دوم انقلاب باشند.

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیر کارآمد مدیری است که در تشخیص، تصمیم و اجرا توانمند باشد و اراده و عشق خدمت به مردم در وحود او موج بزند و در میدان هم با تمام توان تلاش کند و اگر مدیری این مشخصه‌ها را در خود نبیند و مسئولیت قبول کند به نظام و مردم خیانت کرده و باید در پیشگاه خداوند متعال و مردم پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در حاشیه بازدید از دادگستری نائین اظهار کرد: این حوزه قضایی جزو حوزه‌های برخوردار سطح استان به لحاظ نیروی قضایی و اداری است. در سال گذشته با اختصاص یازده نیروی اداری به دادگستری نائین، میزان برخورداری از نیروی اداری در این حوزه قضایی به ۶۷ درصد رسید و در کنار برخورداری بیش از ۵۰ درصدی از نیروی قضایی، این شهرستان را می‌توان از این لحاظ جزو شهرستان‌های برخوردار استان تلقی کرد.

وی با اشاره به آمار قابل قبول صلح و سازش در این ناحیه افزود: آمار صلح و سازش در نائین ۳۷ درصد است که از میانگین استانی بالاتر و از میانگین کشوری پایین‌تر است، اما با توجه به اینکه نائین شهر علم و فقاهت و ایثار و شهادت است باید با تقویت شورا‌های حل اختلاف، استقرار شعب دادگاه صلح و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مذهبی و اجتماعی منطقه، میزان صلح و سازش افزایش یابد.

 در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب نائین علیرضا مظفری و محمدرضا کرمانی به ترتیب به عنوان رئیس و دادستان جدید این حوزه قضایی معرفی و از تلاش‌های احمد قاسمی و عبدالرسول شریفی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *