روسای جدید حوزه‌های قضایی برخوار و نجف‌آباد استان اصفهان معارفه شدند

11:25 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۴۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
روسای جدید حوزه‌های قضایی برخوار و نجف‌آباد استان اصفهان معارفه شدند
آیین معارفه در شهرستان‌های برخوار و نجف‌آباد برگزار شد که طی آن امید برزن به عنوان رئیس جدید دادگستری برخوار معرفی شد همچنین سید عبدالله موسوی‌پور به عنوان رئیس جدید دادگستری نجف آباد شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری که به صورت جداگانه در دو آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری‌های برخوار و نجف‌آباد حضور یافته بود در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) این بندگان خاص پروردگار را هدیه‌های گران سنگ، ارزشمند و سرمایه‌های بزرگ معنوی مسلمانان به ویژه شیعیان دانست و بر پاسداری از میراث گران بهای پیامبر اعظم (ص) کتاب خدا و عترت (علیهم‌السلام) با اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه، تاکید کرد و انحراف از این میراث گرانبها را سبب اضمحلال و تحمیل خسارت سنگین به جامعه دانست.

وی افزود: امروز غرب و رژیم صهیونیستی تمام توان تبلیغاتی خود را به کار گرفته‌اند تا عظمت و عزت اسلام و انقلاب را کوچک جلوه دهند، اما مردم فهیم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان، پای آرمان‌های خود ایستاده و روز به روز دشمنان اسلام و انقلاب را ناامیدتر خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر (رحمت‌الله علیهم) از شهید ابراهیم رئیسی به‌عنوان ادامه دهنده راه خدمت شهید رجایی و شهید باهنر یاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری بر برقراری عدالت در تمام سطوح جامعه اشاره و تصریح کرد: مصادیق عدالت از جمله عدالت تقنینی عدالت اجرایی عدالت قضایی عدالت سیاسی همه حائز اهمیت بوده و مسئولان باید تلاش کنند تا در جهت اجرای عدالت وظایف خود را به درستی شناخته و عمل کنند.

روسای جدید حوزه‌های قضایی برخوار و نجف آباد در استان اصفهان معارفه شدند

وی با اشاره بر اینکه تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها در جمهوری اسلامی به تنهایی کار یک نهاد یا یک قوه نیست خاطرنشان کرد: لازمه اجرای سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌ها همکاری و همدلی قوای سه‌گانه با یکدیگر است و هرجا که بحث منافع نظام و منافع مردم باشد رویکرد دستگاه قضایی همکاری و همراهی و حمایت کامل از دولت است و در این حوزه البته با ترک فعل‌ها و کوتاهی‌هایی که در این مسیر وجود داشته باشد برخورد قانونی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات تکریم و معارفه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان گفت: در چرخه مدیریت، تغییرات طبیعی است و ما در استان برنامه‌ای منسجم و مدون برای چرخه مدیریتی در نظر گرفته ایم.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری همچنین گفت: اهداف کلان دستگاه قضایی سند تحول قضایی و منویات رهبر انقلاب به عنوان منشور، پیش روی ما قرار دارد و مبنای راهکار‌های عملیاتی برای حل مشکلات مردم در دستگاه قضا قرار گرفته است.

 در دو آیین تکریم و معارفه که در شهرستان‌های برخوار و نجف‌آباد برگزار شد که طی آن امید برزن با حکمی به عنوان رئیس جدید دادگستری برخوار معرفی و از تلاش‌های سید عبدالله موسوی‌پور تقدیر شد.همچنین سید عبدالله موسوی‌پور به عنوان رئیس جدید دادگستری نجف آباد معرفی و از تلاش‌های سجاد پناهی رئیس پیشین این حوزه قضایی تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *