روزشماری تا اربعین حسینی با ویژه برنامه «مغناطیس»

13:13 - 05 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۹۶۲
روزشماری تا اربعین حسینی با ویژه برنامه «مغناطیس»
«مغناطیس» ویژه برنامه آموزشی و اطلاع رسانی در خصوص سفر اربعین در ۹۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ فصل سوم ویژه برنامه «مغناطیس» با رویکردی متفاوت و جدید با حضور کارشناسان مذهبی و دانشگاهی، زائرین حرم حسینی و فعالان فرهنگی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این برنامه با ضرب آهنگ بالای آیتم‌ها و با محوریت توصیه‌های آموزشی، بهداشتی و تجربه‌های زائرین، سعی در اطلاع رسانی و آموزش به مخاطبینی را دارد که راهی سفر اربعین هستند. این برنامه با دکوری متفاوت و استفاده از رنگ‌های حماسی و باشکوه در مباحثی معرفتی با کارشناسان نام‌آشنای حوزوی و دانشگاهی از جمله حجت‌الاسلام پناهیان، حسین یکتا، عباس ابوحمزه، قاسم صرافان، محمدجواد شرافت، هادی جان‌فدا، علیرضا داوودی، ابوذر بیوکافی و سهیل اسعد مخاطبین را با فلسفه زیارت و گردهمایی بزرگ شیعیان جهان در این سفر آشنا می‌کند.

پیشنهاد‌اتی برای سفری سلامت، تأثیر حضور بانوان در سفر، مراقبت از کودک در سفر، حضور در مسیر ظهور، اربعین و جهانی کردن مکتب حسینی، پیشگیری و درمان مشکلات گوارشی و پوستی، هنر و اربعین، رانندگی ایمن تا مرز و برگشت و ... از جمله محور‌های آموزشی این برنامه به شمار می‌روند.

ویژه برنامه «مغناطیس» با رویکرد آموزشی و اطلاع‌رسانی درباره سفر اربعین به تهیه‌کنندگی مهدی طهماسبی، کارگردان هنری حامد منصوری و سردبیری هاجر شعبانی و طاهره فاضلی در ۹۰ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای برای شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است، که هر روز در سه قسمت در نوبت‌های ظهر، عصر و شب در فواصل برنامه‌ها پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *