اشتباه فاحش یک مقام سینمایی درباره آمار هنرمندانی که پرونده قضایی دارند/ تفاوت ۱۰ برابری میزان پرونده‌ها با گاف «سهوی» آقای سخنگو

15:36 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۴۳۴
اشتباه فاحش یک مقام سینمایی درباره آمار هنرمندانی که پرونده قضایی دارند/ تفاوت ۱۰ برابری میزان پرونده‌ها با گاف «سهوی» آقای سخنگو
روز گذشته رسول صدر عاملی که عنوان سخنگوی خانه سینما را به یدک می‌کشد در بخشی از اظهارات خود در یک نشست خبری مدعی شد ۳۰۰ هنرمند پرونده باز قضایی دارند. 

خبرگزاری میزان - پس از اظهار نظر نادرست صدرعاملی، علیرضا حسینی عضو هیئت رئیسه و نماینده کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما اعلام کرد که آمار ارائه از شده از سوی سخنگوی خانه سینما اشتباه سهوی بوده و این تعداد کمتر از ۳۰ نفر است. 

هرچند ادعای نادرست سخنگوی هیأت رئیسه خانه سینما ساعتی بعد تکذیب شد، اما باعث گمانه‎زنی‌های غلط و سوء استفاده رسانه‌های ضد انقلاب شد. 

انتظار می‌رود فردی که عنوان سخنگویی را یدک می‌کشد، دقت بیشتری در اظهار نظرهای خود داشته باشد و چنین اشتباهات فاحشی را مرتکب نشود که موجبات موج‌سواری ضد انقلاب از یک ادعای نادرست را فراهم کنند. 

پیگیری‌های خبرگزاری میزان نیز نشان می‌دهد تعداد هنرمندانی که بنا به اتهامات مختلف غیر هنری و سینمایی دارای پرونده‌های قضایی هستند، کم‌تر از ۳۰ نفر است. 

قوه قضاییه همواره در رابطه با هنرمندانی که به دلایل مختلف برای آن‌ها پرونده قضایی ایجاد می‌شود با حفظ‌شان و جایگاه اجتماعی آن‌ها برخورد داشته و در موارد بسیاری با استفاده از امکانات قانونی و با همکاری نهادهای ذیربط ارفاقات قانونی برای آن‌ها قائل شده است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *