«حماسه مومبای» در شبکه نمایش دیدنی می‌شود

10:00 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۵۲
«حماسه مومبای» در شبکه نمایش دیدنی می‌شود
فیلم سینمایی «حماسه مومبای» با گویندگی ۲۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.  

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما؛ این سینمایی در گونه اکشن، جنایی و تاریخی محصول هند در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی کریم بیاتی و صدابردار آن فرشید فرجی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، حسین خدادادبیگی، نفیسه زاجکانیها، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خسرو شمشیرگران، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، سعید مظفری، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، حسین نورعلی و کریم بیانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این فیلم به کارگردانی سانجی گوپتا و در ژانر اکشن و جنایی، درباره آمارتیا راو است که با پدر و برادر کوچک ترش زندگی ساده‌ای دارند. با وقوع اتفاقات و حوادثی، دچار فراز و نشیب می‌شوند و از فقر و بدبختی تا غلبه بر باند‌های قاچاقچی رو تجربه می‌کنند، به طوری که آمارتیا راو در حال تبدیل شدن به یک گانگستر بزرگ می‌شود. این فیلم ۸ بار نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌های بین المللی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: فیلم سینمایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *