برنامه محفل به پاکستان رسید

11:05 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۳۴
برنامه محفل به پاکستان رسید
هم‌زمان با فرارسیدن هفته وحدت و بعد از درخواست‌های مردمی از کشور‌های اسلامی برای میزبانی این برنامه نخستین برنامه بین‌المللی محفل را پاکستان میزبانی خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - برنامه تلویزیونی محفل که در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد توانست با اقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شود و به همین دلیل با درخواست‌های مکرر از سوی مردم کشور‌های اسلامی روبرو شده بود و حالا به بهانه هفته وحدت به بخشی از این دعوت‌ها پاسخ مثبت داده است و به همین مناسبت پاکستان و شهر لاهور اولین میزبان برگزاری این رویداد بین المللی شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی برنامه محفل این برنامه امروز با حضور حجت الاسلام قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد و حافظان و قاری نوجوان حدیث و ثنا نظری و محمدحسین عظیمی در میدان منار شهر لاهور پاکستان به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می‌شود.

به دلیل استقبال از ویدیوی وایرال شده دختر پاکستانی در این کشور شبکه‌های تلویزیونی از برنامه محفل برای برگزاری در لاهور دعوت کرده اند و این برنامه به دعوت بزرگترین جماعت اهل سنت و بزرگترین شبکه‌های تلویزیون این کشور پاسخ مثبت داده است و در لاهور اجرا خواهد شد.

گفتنی است بعد از بازگشت عوامل از پاکستان در هفته وحدت جشنی در امامزاده صالح (ع) تهران برگزار و عوامل برای برگزاری دومین رویداد بین المللی راهی لبنان خواهند شد.

برگزاری برنامه در کشور لبنان هم به درخواست‌های گروه‌های مردمی این کشور در شهر صیدا و قلعه تاریخی این شهر برگزار می‌شود و درخواست کننده این برنامه جمعی از اهل تسنن این شهر بوده اند و اساسا این برنامه برای اهل تسنن اجرا خواهد شد. اما با توجه به استقبال فراوان مردم شیعه جنوب بیروت نیز قرار است به زودی با برقراری کامل امنیت در آنجا هم این برنامه اجرا شود.

لازم به ذکر است در مدت اجرای این برنامه در هفته وحدت که از مشهد و آمل آغاز شد و برنامه از شبکه المسیره یمن هم پخش مستقیم شد و در این کشور با توجه به برگزاری مراسم از امامزاده ناصرالحق بازتاب خوبی مواجه شده است. این برنامه با راه اندازی پویش علی حب النبی یا به عشق پیامبر تلاش دارد تا مساله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین را مدنظر داشته و قدم هر چند کوچک برای آزادی قدس شریف بردارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *