ورود بیش از ۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون

17:34 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۷۱
ورود بیش از ۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون
رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی اگر وارد جنگ با حزب الله شود، بلایی فراتر از تصور بر سرشان خواهد آمد .

خبرگزاری میزان - عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با بیان اینکه دشمن آمریکایی همچنان به ارسال محموله‌های سلاح برای ویرانی غزه و قتل‌عام مردم فلسطین ادامه می‌دهد، گفت: گزارش‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از ورود بیش از ۴۰۰ محموله سلاح آمریکایی از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون خبر می‌دهد؛ سازمان‌های اروپایی ۳۶ میلیارد دلار به‌صورت وام به دشمن ارائه دادند تا به قتل ملت فلسطین ادامه دهد.

الحوثی با بیان اینکه درباره پوشش رسانه‌ای رنج و سختی ملت فلسطین و رسوا کردن دشمن صهیونیستی و متحدانش، شاهد کوتاهی و قصور در عرصه رسانه هستیم، تاکید کرد: می‌بایست کشور‌های عربی دست به حملات رسانه‌ای و دیپلماتیک و حملات سیاسی گسترده بزنند و در این عرصه‌ها وارد عمل شوند.

وی گفت: می‌بایست شاهد حمایت رسانه‌ای گسترده از ملت فلسطین و رسوا کردن آمریکا و اسکله شناور آن باشیم؛ رسانه‌ها باید فریب و نیرنگ آمریکا درباره این اسکه شناور را برملا کنند.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما به همراه مقاومت عراق امروز دست به ۴ عملیات مشترک علیه رژیم صهیونیستی زدند.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه دشمن از جنگ همه‌جانبه با لبنان صحبت می‌کند در حالی که در یک مضیقه و تنگنا به سر می‌برد و به خوبی می‌داند که این جنگ نتایج خطرناک و ویران‌کننده برای آن دارد، گفت: اظهارات صهیونیست‌ها بیانگر ترس و وحشت عظیم آن‌ها از جنگ همه‌جانبه با حزب‌الله است.

وی افزود: اگر رژیم اسرائیل وارد جنگ همه‌جانبه با حزب‌الله شود، بلایی که بر سر صهیونیست‌ها خواهد آمد فراتر از تصور است.

 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *