انتخابات آمریکا؛ اذعان بایدن به عملکرد ضعیف در مناظره

17:50 - 09 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۰۳
انتخابات آمریکا؛ اذعان بایدن به عملکرد ضعیف در مناظره
جو بایدن در جدیدترین اظهار نظر خود به عملکرد ضعیف در مناظره انتخاباتی اخیر اذعان کرد.

خبرگزاری میزان - جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از اینکه عملکرد ناگوار در مناظره با دونالد ترامپ نگرانی‌ها را در مورد سن و توانایی ذهنی او تشدید کرد، در جریان یک گردهمایی در کارولینای شمالی به دنبال ارائه تصویری از اعتماد به نفس بود.

در اظهار نظر اخیر، به نظر می‌رسید بایدن پیشنهاداتی را که باید کناره‌گیری کند تا فضا را برای یک نامزد جوان‌تر برای مقابله با ترامپ در انتخابات پرمخاطره پیش رو ایجاد کند، کنار گذاشت.

وی به حامیانش گفت که با وجود عملکرد ضعیف مناظره‌ای که باعث نگرانی در مورد نامزدی او شد، در انتخابات مجدد در نوامبر پیروز خواهد شد.

وی با اذعان به عملکرد نامناسب خود در این مناظره، یادآور شد: می‌دانم که من یک فرد جوان نیستم، من مانند گذشته راحت راه نمی‌روم، من مانند گذشته خوب بحث نمی‌کنم، اما من آنچه را که می‌دانم این است که چگونه حقیقت را بگویم و می‌دانم چگونه این کار را انجام دهم.

نتایج نظرسنجی‌های سراسری آمریکا

جو بایدن در نظرسنجی جدید نیویورک تایمز-سینا از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، ۶ امتیاز عقب‌تر است.

این امر نشان دهنده خطرات بالای مناظره روز پنجشنبه در رقابت‌های نزدیک است که در آن تغییرهای حاشیه‌ای در حمایت می‌تواند به قیمت شکست هر یک از نامزد‌ها تمام شود.

پیش از مناظره اخیر، ۶۰ درصد گفتند که فکر می‌کنند ترامپ «بسیار» یا «تا حدودی» خوب عمل خواهد کرد و ۴۶ درصد نیز در مورد بایدن همین را گفتند.

ترامپ و بایدن در نظرسنجی هفتگی مورنینگ کانسالت برابر هستند و ترامپ در نظرسنجی سی‌بی‌اس با یک امتیاز پیشتاز است، در حالی که بایدن در نظرسنجی فاکس نیوز که هفته گذشته منتشر شد با یک امتیاز پیشتاز است.

به‌‎طور کلی، نظرسنجی‌های ملی نشان‌دهنده رقابت تنگ‌تر از نظرسنجی نیویورک تایمز است، که اشاره می‌کند پس از محکومیت ترامپ در ماه گذشته در منهتن، پایگاه ترامپ ممکن است انگیزه بیشتری برای شرکت در نظرسنجی‌ها نسبت به رای‌دهندگان بایدن داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *