ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوان ایران در ایستگاه آخر/ تکرار عنوان قهرمانی آسیا در گرو شکست تایلند میزبان

9:14 - 03 آبان 1403
کد خبر: ۴۸۰۰۲۷۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوان ایران در ایستگاه آخر/ تکرار عنوان قهرمانی آسیا در گرو شکست تایلند میزبان
ملی‌پوشان هندبال ساحلی پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی، فردا برای تکرار قهرمانی خود در قاره کهن به مصاف تایلند می‌روند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران فردا، جمعه، ۴ آبان، در آخرین و مهمترین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید به مصاف تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی تایلند برود. 

ملی‌پوشان هندبال کشورمان هم اکنون با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و تنها یک بازی دیگر برای رسیدن به سکوی نخست آسیا در پیش دارند. تایلند هم با ۸ امتیاز و ۴ برد و یک باخت در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و همین امر بر حساسیت این دیدار می‌افزاید. 

تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران و تایلند یکبار مدال طلای آسیا را به دست آورده‌اند و بازی فردا از این نظر می‌تواند تقابل دو قهرمان تلقی شود. ایران در سال ۲۰۲۲ در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در تهران برگزار شد عنوان قهرمانی را به دست آورد و تایلند نیز در نخستین دوره این رقابت‌ها که در سال ۲۰۱۶ در شهر پاتایای این کشور برگزار شد، روی سکوی نخست ایستاد. 

تیم ملی کشورمان که سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهانی که سال ۲۰۲۵ در تونس برگزار خواهد شد را به دست آورده است، در دوره قبلی این رقابت‌ها که در یونان برگزار شد عنوان سومی را به دست آورد تا تنها مدال جهانی هندبال کشورمان را به نام خود بزند. 

مصاف تیم‌های ملی ایران و تایلند روز جمعه، ۴ آبان، از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت کشورمان آغاز می‌شود. 

 سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ چهارم آبان ماه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *